CCV Instantní sklad poskytuje v grafické podobě prostřednictvím webového prohlížeče aktuální přehled o stavu uloženého zboží, jeho pohybech ve skladu a reálném využití skladových prostor.
Systém CCV Instantní sklad využívá adresace skladových pozic na úroveň přihrádek a on-line komunikujících radiofrekvenčních terminálů. Řešení je dostupné formou služby a nabízené jako jednoduchá alternativa k sofistikovaným WMS systémům pro řízení skladů.
Online a bez počáteční investice
Jednoduše a bez počáteční investice mohou nyní malé a střední společnosti získat aktuální přehled o zásobách a spolehlivější provoz skladového hospodářství díky novému řešení CCV Instantní sklad od tuzemské společnosti CCV Informační systémy. Je dostupné formou služby prostřednictvím webového prohlížeče, přičemž přistupovat k němu lze z libovolného zařízení připojeného do internetu.
Radiofrekvenční identifikace a unikátní grafické rozhraní
Řešení pracuje s adresací skladových pozic na úrovni přihrádek a radiofrekvenční identifikací zboží. Díky evidenci operace "jedním pípnutím" významně zefektivňuje poziční naskladnění a vychystávání zboží, stejně jako veškeré další operace se zbožím. Na rozdíl od skladového modulu ERP systému nenabízí jen účetní pohled na sklad, ale skutečný aktuální přehled nad skladovými procesy a stavu uloženého zboží, včetně umožnění skladové inventury do úrovně zásobních pozic a reportingu nad jednotlivými zásobami.
K rychlé a přesné orientaci přispívá i grafického zobrazení využití skladových prostor, které si uživatel definuje podle skutečnosti, tedy přesně podle reálných rozměrů místností, velikostí regálů a přihrádek. Mezi další užitečné vlastnosti pak patří například evidence GTIN, výrobního a sériového čísla, správa katalogu zboží, hromadné importy a exporty objednávek, a v neposlední řadě možnost integrace s ekonomickým systémem.
"Spuštěním služby CCV Instantní sklad jsme získali on-line přehled o přesném umístění zboží ve skladech. Skladník zboží vyhledává a expeduje pomocí mobilního terminálu, který byl součástí dodávky služby. Pro implementaci jsme předali pouze půdorys skladu s náčrty regálů a seznam zboží. Potom už stačilo přihlášení přes internetový prohlížeč a provedení fyzické inventury pomocí mobilního terminálu. Po spuštění se výrazně zvýšila přehlednost veškerého zboží na skladu. V každém okamžiku ihned přesně víme, kde se zboží ve skladu nachází a nejsou problémem rychlé inventury skutečného stavu skladu. Na první pohled je zřejmý pořádek ve skladu a mám také přehled o veškeré práci ve skladu," komentuje přínosy nasazení Dušan Dostál, jednatel společnosti UPS Technology.
"Máme za sebou řadu rozsáhlých a na míru realizovaných projektů řízení skladů (WMS). Proto jsme rádi, že jsme rozšířili naše portfolio logistických řešení o CCV Instantní sklad jako chytré řešení skladové evidence. Rádi bychom tím vyšli vstříc firmám, které nemají tak rozsáhlé potřeby v oblasti řízení skladového hospodářství, avšak chtějí si udržet přehled a pořádek ve skladu," popisuje vznik řešení Dalibor Damborský, jednatel společnosti CCV Informační systémy.
Článek CCV, s.r.o. ze dne středa 25. června 2014
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI