Online Support slouží všem uživatelům informačních systémů ABRA v Čechách a na Slovensku. Zahrnuje telefonickou podporu z Call centra, e-mailovou hotline, řešení požadavků klienta vzdáleným přístupem k systému, osobní návštěvu konzultanta nebo bezplatné neomezené školení.
Uživatelé podnikových informačních systémů vítají nejen možnost telefonické hotline, ale i další podporu. Společnost ABRA Software proto pro své zákazníky provozuje soubor služeb nazývaný Online Support.
"Cílem služby Online Support, poskytované českým a slovenským uživatelům informačních systémů ABRA, je rychle vyřešit všechny okamžité potřeby zákazníků a pomoci jim při každodenní práci. Uživatel má k dispozici nejen telefonickou, ale i e-mailovou hotline, vzdálený přístup, návštěvu konzultanta a neomezené školení. Hlavní předností služby Online Support je skutečnost, že operátoři mohou všechny dostupné zdroje kombinovat dle okamžité potřeby zákazníka," říká Tomáš Kubelka, vedoucí divize služeb společnosti ABRA Software.
Telefonická a e-mailová hotline
Hotline přijímá požadavky a dotazy zákazníků v běžném provozu a dokáže je rychle navést ke správnému používání informačního systému. Pro řízení a správu služby vyvinula ABRA vlastní technologicky pokročilé řešení ABRA Call Centrum. Všechny příchozí požadavky jsou průběžně vyhodnocovány, což umožňuje operativně přizpůsobovat kapacity sezónní i okamžité zátěži. Zákazníkovi je navíc garantováno, že pracovníci hotline sami zavolají nazpět ve chvíli uvolnění kapacit. Stačí jen, aby volal z linky, kterou lze identifikovat.
Členové vrcholného managementu společnosti v Call Centru několikrát do měsíce hostují a trénují personál jak v technických, tak komunikačních dovednostech, plně v souladu s Baťovskou tradicí příkladu vedoucích.
Vzdálený přístup k systému
Občas nastává situace, kdy uživatel vítá okamžitou přítomnost konzultanta ve své kanceláři, avšak osobní návštěva není časově efektivní, zejména pokud jde o jednodušší zásahy. Zákazníci ABRA Software mají možnost vzdáleného přístupu konzultantů přesně ve chvíli, kdy ho potřebují.
Pracovníci Online support se připojí na počítač zákazníka a přímo před jeho zraky vyřeší požadavek, případně doplní zákazníkovi speciální znalosti. Služba je využívána také ve chvíli, kdy je pro zákazníka nesnadné přesně popsat situaci, ve které se nachází. Samozřejmě je plně respektována ochrana dat a bezpečnost provozu.
"Zavedení této služby je výhodné pro zákazníka, kterému dodáme službu ihned a v ceně roční údržby. Nám služba šetří neproduktivní časy a v nemalé míře i životní prostředí, díky úspoře pohonných hmot," dodává Tomáš Kubelka.
Neomezená školení
Všem uživatelům informačních systémů ABRA, kteří zaplatili roční poplatky, je k dispozici neomezená možnost účasti na hromadných školeních, která jsou organizována přímo výrobcem, a to nejen v centrále společnosti, ale i v regionech.
"Myslíme si, že zákazník, který zaplatil nemalé částky za informační systém a jeho podporu si zaslouží nadstandardní službu. Pozornost věnujeme zejména dostupnosti, rychlosti a technické správnosti služeb. Využíváme přitom nejmodernější technologie. Za velmi důležitý faktor úspěchu také vnímáme skutečné dovednosti zákazníků při práci se software ABRA a samozřejmě velmi dobré osobní vztahy," doplňuje Tomáš Kubelka.
Článek Abra Software a.s. ze dne středa 23. ledna 2008
ABRA Gen - ideální ERP systém pro střední a velké firmy
Komplexní ERP systém v aplikaci pro SmartWatch
ERP ABRA G4 pomáhá řídit výrobu ČKD Kutná Hora
ABRA iGATE a ABRA G3 pomáhají řídit firemní procesy FV Plast
Společnost FlexiBee Systems se stala 100% součástí skupiny ABRA
ABRA je partnerem konference Franchise Day Prague 2013
Konference Fórum INSPIRACE inspirovala podnikatele i studenty
ABRA Software nově v hradeckém a pardubickém regionu
Podnikatelská konference Fórum INSPIRACE
Skladová optimalizace s IS ABRA
MŮŽEŠ. Stačí vůle, motivace a víra
Fórum INSPIRACE podporuje podnikatelské prostředí i kvalitní vzdělávání
Vymáhání B2B pohledávek online
ERP ABRA G3 zrychluje firemní procesy v TUBAPACK
Novinky ABRA Software na FOR OFFICE 2013
Nová pobočka ABRA Software v Chomutově
ABRA iGATE uspěl v soutěži IT produkt roku 2012
ERP systémy ABRA jsou druhé nejrozšířenější v Česku
Firemní procesy s podporou týmu ABRA Business Development
ABRA Software předala ocenění vítězům festivalu MFF UK FilmFest 2012
ABRA iGATE s odbornou konzultací zdarma
Fórum inspirace: platforma pro sdílení znalostí a zkušeností
Elektronická fakturace ABRA HASOFT: získejte IS ABRA za 99 Kč
ERP ABRA G3 řídí projektovou činnost v MONTSERVIS PRAHA
ERP ABRA G3 zajišťuje firemní procesy u Potamon GTS
KOŘAN NÁBYTEK sleduje výrobní procesy v ERP ABRA G3
ABRA Software patří mezi nejstabilnější firmy ČR
SIS 2010: ABRA Software generálním partnerem konference
Diplomová práce roku 2010 zná své vítěze
ABRA Software je generálním partnerem konference Svět informačních systémů 2010
United Software odkoupila divizi Software od NEOTECH
ISDOC je vítězem soutěže IT projekt roku
ABRA Software podpořila soutěž Podnikatel roku 2009
ABRA Akademie otevírá brány IT pro širokou veřejnost
Nežádáme vrácení sociálního pojištění, připojte se
Crystalite Bohemia zavedla systém ABRA
ABRA certifikovala řadu produktů ABRA Gx verzi 10.01.01
Komunikace v rámci informačního systému ABRA
Automatizace v ERP ABRA, podniková sekretářka se znalostmi IT odborníka