Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který pomáhá firmám rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky.
Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch. Vytvoření projektu Amelia dále posunulo spolupráci společnosti Accenture s firmou IPsoft a rozvíjí dovednosti a kompetenci společnosti Accenture v oblasti umělé inteligence včetně právě spuštěného programu výzkumu a vývoje v oblasti umělé inteligence.
Tržní příležitosti spojené s umělou inteligencí se rychle rozrůstají. Analytická firma IDC předpokládá, že světový softwarový trh se systémy pro analýzu obsahu, kognitivními systémy a systémy pro odhalování informací poroste z hodnoty 4,5 miliardy dolarů v roce 2014 až na 9,2 miliardy v roce 2019. Jiní dokonce uvádějí, že tyto systémy budou mít v roce 2025 ekonomický dopad v hodnotě 5 až 7 trilionů dolarů.
Accenture Technology Vision 2016 - výzkum, který shromažďuje vstupní informace od více než 3100 podniků a IT manažerů napříč veřejným a soukromým sektorem, akademickou sférou, firmami obchodujícími s rizikovým kapitálem a podnikatelskými subjekty v 11 zemích a 12 odvětvích ukázal, že 70% firemních manažerů výrazně více investuje do technologií souvisejících s umělou inteligencí; před dvěma lety plánovalo její využití 55% z nich.
Příklady využití Amélie v podnikání:
O společnosti IPsoft
Společnost IPsoft operuje v oblasti automatizace IT a obchodních procesů pro firmy z různých odvětví. Díky portfoliu řešení pro automatizaci a kognitivních služeb nabízí svým klientům možnost zajistit si konkurenční výhodu. S centrálou v New Yorku a 18 pobočkami v 15 zemích po celém světě zajišťuje IPsoft služby pro více než 500 předních světových značek.
Článek Accenture Central Europe ze dne středa 22. června 2016
Zdravotnické přístroje nejsou odolné vůči aktuálním hrozbám v informačním světě
Nábor expertů na kyberbezpečnost a cloud pro Cyber Fusion Center Accenture v Praze
Umělá inteligence v bankovnictví
Jak na vyrovnání platové nerovnosti mezi muži a ženami
Rozvoj technologií bude hnacím motorem transformace podnikání
Accenture Cloud Platform rozšiřuje možnosti webových služeb pro Amazon
Digitální věk vyžaduje zahájení revoluce dovedností zaměstnanců
Kybernetická bezpečnost z pohledu bezpečnostních odděleních firem
Technologie umělé inteligence zkvalitní zákaznický servis Microsoftu
V digitální ekonomice se investice do zaměstnanců vyplácí
Amélia pomáhá firmám v zavádění umělé inteligence
Inteligentní automatická platforma Accenture myWizard
Prohlédněte si před nákupem svůj nový vůz v rozšířené virtuální realitě
Nábor specialistů na SAP technologie v Česku
Investice do zaměstnanců v éře digitální ekonomiky
Nové analytické aplikace Accenture
Mobilní aplikace jsou nezbytné pro růst digitálního podnikání
Konference CIO AGENDA 2015 s podporou Accenture
Klíčová role telekomunikačních operátorů v digitalizovaném prostředí