Prototyp virtuální aplikace od Accenture Digital pro prodej aut ukazuje, jak může rozšířená realita zcela změnit nákupní zkušenosti spotřebitelů tím, že jim umožní prohlédnout si a vyzkoušet virtuální verzi předmětu - vozidla ve skutečné velikosti.
Společnost Fiat Chrysler Automobiles (FCA) představila v rámci Světového mobilního kongresu v Barceloně prototyp virtuální aplikace pro prodej automobilů, kterou navrhla a vyvinula divize Accenture Digital za využití vývojové sady nástrojů Projektu Tango společnosti Google.
Vývoj motivovaný designem ve společnosti Accenture znamená, že proces výběru automobilů bude s novou generací mobilních zařízení zcela změněn. FCA je první automobilovou značkou, která využívá tento typ digitálního nástroje pro konfiguraci vozidel. Dnešní konfigurátory automobilů jsou velmi omezené, takže s tímto nástrojem budou mít zákazníci FCA daleko zajímavější a virtuální zážitek.
Aplikace umožňuje zájemcům automobil "vyzkoušet" - obejít a prohlédnout si ho ze všech stran, podívat se dovnitř, vše v reálných rozměrech daného modelu. To zajišťuje inovativní využití technologií z projektu Tango - integrované snímací technologie a sledování pohybu, rozpoznávání prostoru a zaznamenávání hloubky. Na demu společnosti Accenture lze otevřít dveře, prohlédnout si realistický, detailně provedený interiér, ve kterém lze měnit barvy potahů nebo styly přístrojové desky kliknutím na obrazovku zařízení.
Technologie projektu Tango dodává mobilním zařízením schopnost orientovat se ve fyzickém světě podobným způsobem, jako to děláme my, lidé. Projekt Tango přináší nový druh prostorového vnímání pro zařízení s OS Android. Využívá pokročilé počítačové vizualizace, zpracování obrazu a zvláštní vizuální senzory.
Zařízení z projektu Tango mapuje prostředí v okruhu 360° kolem sebe, takže se při pohybu orientuje a vnímá měnící se prostředí podobně, jako by to dělal člověk. Jakmile se virtuální vozidlo zobrazí prostřednictvím tohoto zařízení, pohybuje se podle toho, jak se pohybuje uživatel.
Předpokládá se, že první komerční zařízení projektu Tango bude dostupné v létě 2016. Divize Accenture Interactive, součást Accenture Digital, pracovala s FCA na vytvoření aplikace pro tuto novou technologii, která změní proces nákupu a konfigurace nového automobilu. Uživatelé řešení pro konfiguraci vozidla budou moci volně obcházet kolem auta skutečné velikosti v téměř libovolném prostředí, protože projekt Tango umožňuje prvotřídní, přímý zážitek.
Článek Accenture Central Europe ze dne pátek 11. března 2016
Zdravotnické přístroje nejsou odolné vůči aktuálním hrozbám v informačním světě
Nábor expertů na kyberbezpečnost a cloud pro Cyber Fusion Center Accenture v Praze
Umělá inteligence v bankovnictví
Jak na vyrovnání platové nerovnosti mezi muži a ženami
Rozvoj technologií bude hnacím motorem transformace podnikání
Accenture Cloud Platform rozšiřuje možnosti webových služeb pro Amazon
Digitální věk vyžaduje zahájení revoluce dovedností zaměstnanců
Kybernetická bezpečnost z pohledu bezpečnostních odděleních firem
Technologie umělé inteligence zkvalitní zákaznický servis Microsoftu
V digitální ekonomice se investice do zaměstnanců vyplácí
Amélia pomáhá firmám v zavádění umělé inteligence
Inteligentní automatická platforma Accenture myWizard
Prohlédněte si před nákupem svůj nový vůz v rozšířené virtuální realitě
Nábor specialistů na SAP technologie v Česku
Investice do zaměstnanců v éře digitální ekonomiky
Nové analytické aplikace Accenture
Mobilní aplikace jsou nezbytné pro růst digitálního podnikání
Konference CIO AGENDA 2015 s podporou Accenture
Klíčová role telekomunikačních operátorů v digitalizovaném prostředí