Jubilejní 5. ročník evropské uživatelské konference Directions společnosti SPSS, která proběhne ve dnech 17. - 18.5. 2010, se z Prahy přesouvá do italské metropole.
Světoví odborníci na sběr dat, jejich analýzu a predikce se ve dnech 17. - 18.5. 2010 sejdou v Římě, aby společně projednali nejnovější trendy z oblasti výzkumu trhu a marketingu včetně další podpory strategického či operativního rozhodování na základě analýzy dat. Konference si klade za cíl přispět účastníkům praktickými informacemi a příklady, jak s daty lépe a efektivněji pracovat.
Účastníci se naučí jak vyřešit palčivé problémy svých organizací, uslyší mnoho případových studií od zákazníků z celé Evropy, ale především se budou moci sami podělit s ostatními o své nápady a myšlenky. Své zkušenosti s využitím data miningu v českém podnikatelském prostředí představí v Říme hned dva zástupci českých organizací : Peter Baláži z Československé obchodní banky a Jiří Lakosil z Českomoravské stavební spořitelny.
Jan Řehák, ředitel společnosti SPSS CR říká : "Po velmi úspěšném čtvrtém ročníku, který se uskutečnil loni v Praze, nás čeká další zajímavé setkání evropských špiček v oblasti Predictive Analytics v Římě. Přínos a význam konference Directions potvrzuje stále se zvyšující zájem našich klientů o samotnou účast, a také o prezentování vlastních zkušeností. Sdílení analytických úspěchů mezi uživateli na takové konferenci obohacuje jak účastníky, tak obor samotný. Je to také příležitost setkat se s předními odborníky SPSS."
Na konferenci Directions vystoupí také profesor Univerzity New York Bruce Bueno de Mesquita či expert na strategickou komunikaci a "soft skills" Mark Jeffries. Konference se samozřejmě zúčastní i nový prezident společnosti SPSS, an IBM Company, Deepak Advani.
Directions každoročně přiláká více než 400 uživatelů z celého světa. Jako každý rok, budou i letos prezentovány příklady praktického využití technologií IBM SPSS v oblasti statistiky, výzkumu trhu, data miningu, Predictive Analytics a Business Intelligence. Důležitou část konference tvoří také představení nové produktové nabídky společnosti SPSS včetně připravovaných změn ve verzích softwaru IBM SPSS.
O data miningu
Data mining představuje proces přebírání, přípravu a vyhodnocování dat za účelem tvorby predikčních modelů pro rozhodovací procesy. Metody data miningu lze využít pro optimalizaci marketingových kampaní, optimalizaci nabídky (cross-/up-selling), odhady loajality a predikce odchodu zákazníků, odhadování rizik a vyhledávání případů podezřelých z podvodů a porušování zákonů. Využil ho i Barack Obama při své prezidentské kampani při hledání nerozhodných voličů a sponzorů.
Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne středa 5. května 2010
ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16
ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base
Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace
IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Software Smartreader od SPSS jako bonus
Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT
SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview
Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4
Dataminingovými nástroji proti terorismu
SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award
Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi
SPSS se zaměřuje na komerční sféru
SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje
Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků
SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio
Softwarem proti finanční kriminalitě
Jak si udržet zákazníky i v době krize
Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics
K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software