Společnost SPSS ČR pořádá ve dnech 13. - 14.6. 2011 odborný kurz, který je zaměřen na teoretické a praktické provedení základními fázemi plánování a realizace výběrových šetření. Kurz je určen všem zájemcům, kteří se podílejí na organizaci, plánování, realizaci nebo zpracování dat z výběrových šetření a chtějí tomuto procesu lépe porozumět.
Účastníci kurzu se dozví, jak zvolit rozsah výběrového souboru tak, aby získané závěry měly požadovanou přesnost. Naučí se pracovat s různými typy výběrů a rozeznat situace, kdy je vhodné tyto metody použít. V průběhu kurzu bude také ukázáno, jak zajistit reprezentativnost výběru. Posluchači se dále seznámí s principem a konstrukcí designových i poststratifikačních vah. Naučí se výzkum vyhodnotit, získat potřebné odhady a korektně vyjádřit jejich přesnost na základě designu výběru.
Zkušenosti z kurzu využijí zaměstnanci marketingu, pracovníci výzkumných firem i analytici a výzkumníci v ostatních oborech, kteří analyzují výběrová data a chtějí, aby jejich závěry byly přesné a korektně odvozené. Kurz je adresován rovněž těm, kteří si provedení výzkumu objednávají u výzkumných agentur, chtějí se naučit efektivně zadat a formulovat své požadavky i mít možnost kontrolovat kvalitu výzkumu.
Program kurzu:
Termín konání kurzu je 13. - 14.6.2011, 9:00 - 16:30 hod (2 dny = 16 výukových hodin), cena kurzu je 9300 Kč + 20 % DPH. Lektory kurzu jsou Mgr. Lubomíra Červová (odborný garant kurzu), doc. RNDr. Jan Řehák a Mgr. Eliška Kalinová. Kurz se koná v Centru výuky SPSS CR, Krakovská 7, Praha 1.
Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne pondělí 6. června 2011
ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16
ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base
Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace
IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Software Smartreader od SPSS jako bonus
Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT
SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview
Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4
Dataminingovými nástroji proti terorismu
SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award
Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi
SPSS se zaměřuje na komerční sféru
SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje
Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků
SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio
Softwarem proti finanční kriminalitě
Jak si udržet zákazníky i v době krize
Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics
K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software