Společnost SPSS CR pořádá v Praze ve spolupráci s výzkumnou agenturou SC&C čtvrtý ročník Letní školy marketingového výzkumu s podtitulem Výzkumý projekt od A do Z, který se uskuteční ve dnech 28.6. - 2.7.2010.
Marketingoví analytici, brand manažeři a research manažeři budou v rámci týdenního kurzu seznámeni s metodami realizace výzkumných projektů i s procesem rozhodování na základě získaných výzkumných dat. Část výuky bude také věnována vlastním výzkumným projektům účasníků kurzu a jejich analýze. Lektorkou Letní školy je zkušená výzkumná pracovnice a ředitelka výzkumu agentury SC&C Mgr. Jana Hamanová, která mimo jiné vedla předvolební výzkum 2010 pro Českou televizi.
Jana Hamanová říká : "Mým cílem není vychovat během pěti dnů výzkumníky, protože to je dlouhodobá záležitost a patří na vysokou školu. Cílem Letní školy je dát marketingovým a ostatním pracovníkům systematický vhled do výzkumné profese. Věřím, že se tím zlepší komunikace mezi zadavateli a výzkumnými agenturami a výzkum bude stále častěji považován za velmi přínosný zdroj informací a nebude budit obavy."
Ucelený program Letní školy je rozdělen do pěti tématických bloků. Po uvedení do aktuální situace ve výzkumu a problematiky klíčových pojmů, budou postupně probrány metody kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu. Praktické bloky pak budou věnovány zásadám a příkladům konkrétní práce se získanými daty i rozhodování na základě výzkumných dat. Poslední fáze bude věnována výzkumným projektům účastníků a jejich analýze.
Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne úterý 22. června 2010
ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16
ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base
Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace
IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Software Smartreader od SPSS jako bonus
Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT
SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview
Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4
Dataminingovými nástroji proti terorismu
SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award
Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi
SPSS se zaměřuje na komerční sféru
SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje
Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků
SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio
Softwarem proti finanční kriminalitě
Jak si udržet zákazníky i v době krize
Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics
K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software