Statistický software pro sběr dat boduje u zákazníků díky přehledné a maximálně automatizované integraci celého datového procesu.
Software pro sběr dat společnosti SPSS získal ve čtvrtém ročníku průzkumu "Survey of Market Research Professionals" společnosti MarketResearchCareers nejvyšší hodnocení spokojenosti zákazníků mezi poskytovateli softwaru pro sběr dat. Ve srovnání s jinými dodavateli podobného softwaru byl software SPSS úspěšnější ve vícero bodech - od pokročilých možností vytváření dotazníků, přes schopnost kontrolovat dotazované segmenty, až k aplikacím pro řízení kvót.
Mike Carroll, ředitel obchodu a marketingu společnosti MarketResearchCareers, k výsledkům říká : "Gratulujeme společnosti SPSS k top umístění v rámci Survey of Market Research Professionals pro rok 2009. S více než 350 ohodnoceními od profesionálů, kteří pravidelně používají on-line výzkumná softwarová řešení od 25 poskytovatelů, je spokojenost uživatelů SPSS nejvyšší v odvětví."
Software SPSS pro sběr dat podporuje celý výzkumný proces nebo proces zpětné vazby od navržení dotazníku a sběr dat až po analýzu a reportování.
Software nabízí koncovým uživatelům sofistikovaný výzkum skrze všechny komunikační kanály, on-line dotazníky, telefon, osobní rozhovory nebo papírové dotazníky. Poskytuje organizacím komplexní platformu, kterou je možné zachytit postoje, názory a preference bez ohledu na geografickou polohu, použitý jazyk nebo komunikační kanál.
Společnostem, zabývajícím se výzkumem trhu, komerčním, akademickým a statním organizacím slouží software pro sběr dat k lepšímu zachycení názorů zákazníků, studentů nebo občanů. Software se používá pro různé účely jako například měření spokojenosti, hloubkové studie produktů, reklamní výzkum nebo pro hodnotící studie.
Podle slov ředitele a jednatele SPSS CR, Jana Řeháka, je dosažené hodnocení jasnou známkou dalšího zlepšení funkčnosti produktu : "Řada společností je přímo závislá na kvalitě získaných informací a očekává proto od dodavatele kvalitní flexibilní software, který jim zaručí spolehlivé výsledky. Ohodnocení, kterého jsme v průzkumu dosáhli, potvrzuje prvotřídní funkčnost, a je pro nás zároveň důležitou zpětnou vazbou od našich zákazníků, kteří jsou se softwarem SPSS spokojeni. Jsme pyšní na to, že je to znát."
Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne pondělí 9. března 2009
ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16
ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base
Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace
IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Software Smartreader od SPSS jako bonus
Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT
SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview
Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4
Dataminingovými nástroji proti terorismu
SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award
Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi
SPSS se zaměřuje na komerční sféru
SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje
Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků
SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio
Ocenění pro software SPSS
Softwarem proti finanční kriminalitě
Jak si udržet zákazníky i v době krize
Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics
K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software