Celoevropská uživatelská konference „SPSS Directions 2009“, která se minulý týden uskutečnila v Praze, přinesla kromě představení nejnovějšího nástroje pro data mining a prediktivní analýzu, PASW Modeler 13.0, celou řadu praktických zkušeností samotných uživatelů z oblasti komerční a státní sféry.
Návštěvníci konference se tak mohli například dozvědět, jak dané firmy optimalizují své marketingové kampaně, aby dosáhly snížení celkových nákladů a souběžně zvýšily své zisky.
"Je to pro nás velká čest, že si SPSS Inc. pro svoji konferenci již podruhé v historii zvolila Prahu. Oblast, ve které se dataminingový software používá, se rok od roku prohlubuje a jsem nesmírně rád, že již nyní hovoříme o šedesáti procentech využití softwaru PASW v komerční sféře. Toto číslo představuje obrovský krok dopředu, neboť ještě před 15 lety to bylo pouhých 30 procent," říká Jan Řehák, ředitel a jednatel SPSS CR.
Účastníky konference nejvíce zaujaly přednášky z oblasti risk managementu, CRM a marketingu. Tyto byly zaměřeny na využití dataminingového softwaru při odhalování podvodných a zločinných jednání, budování loajálního vztahu se zákazníky či nastavení efektivních marketingových kampaní pomocí segmentace klientů.
Kateřina Šašková, analytička z Raiffeisen stavební spořitelny říká : "Pro naši společnost byla účast na konfernci rozhodně velkým přínosem. Mám na mysli především výměnu zkušeností a získání nových podnětů, které se dají využít v praxi. Na Directions se setkávají odborníci z firem z celé Evropy i Ameriky. Můžeme zde společně hovořit o tom, co zajímavého jsme udělali, jakým způsobem jsme to udělali, a může nás to také navést na nové cesty, které jsme doposud neobjevili."
Ivan Janovskij, vedoucí oddělení skóringu a segmentace zákazníků, Telefónica O2 Czech Republic : "Konference jsme se zúčastnili, protože je pro nás vždy velmi podnětná. Lidé zde prezentují to, co dělají, čím skutečně žijí a nejeden nápad se dá prakticky použít. Kupodivu musím říci, že země střední Evropy jsou na tom mnohdy lépe než ostatní země. To, co děláme tady, na Slovensku nebo v Polsku je skutečně na špičce v oboru. Je vždy dobré ukázat, že my to dokážeme také a představit své řešení mezinárodnímu publiku."
Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne čtvrtek 21. května 2009
ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16
ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base
Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace
IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Software Smartreader od SPSS jako bonus
Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT
SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview
Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4
Dataminingovými nástroji proti terorismu
SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award
Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi
SPSS se zaměřuje na komerční sféru
SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje
Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků
SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio
Softwarem proti finanční kriminalitě
Jak si udržet zákazníky i v době krize
Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics
K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software