Alcatel-Lucent uvádí na trh nejnovější verzi softwarového řešení Genesys pro poskytování zákaznické péče a řízení provozu firemních call center. Komplexní balík sady nástrojů postavený na otevřené technologické platformě integruje veškerou komunikaci se zákazníky a zefektivňuje provoz center klientské péče.
Software Genesys 8 umožňuje firmám jednoduchou a koordinovanou komunikaci se zákazníky napříč všemi komunikačními kanály : e-mail, telefon, web, fax či klasická pošta. Komunikace s kontaktními centry je nyní pro zákazníky podstatně komfortnější. Nová verze má integrovaného správce komunikace (konverzací) a kontextu konverzace, který synchronizuje veškerou komunikaci mezi zákazníkem a firmou. To se děje bez ohledu na to, kde se operátor call centra fyzicky nachází, jestli komunikace probíhá napřímo přes telefon či internet nebo sociální sítě.
Genesys 8 integruje všechny interakce se zákazníkem
Zákazník má k dispozici snadno dostupný servis prostřednictvím jakéhokoliv komunikačního kanálu, který si vybere. Navíc operátoři call centra mají vždy po ruce kontext probíhající konverzace se zákazníkem, a to bez ohledu na dobu či komunikační kanál, přes který byl dotaz vznesen.
Nový nástroj Genesys Conversation Manager s integrovanou funkcí Context Services dokáže holistickým způsobem zachytit průběh konverzace mezi firmou a zákazníkem. Umí dát dohromady často nespojitá komunikační vlákna, která běžně představují významnou překážku pro komunikaci mezi různými částmi firmy nebo při využití různých komunikačních kanálů.
"Spotřebitelé a nové technologie mění způsoby komunikace. Péče o zákazníky na to musí reagovat - musí udržovat kontext a kontinuitu, což se dlouho ukazovalo jako velice obtížná překážka," řekl Nicolas de Kouchkovsky, marketingový ředitel divize podnikových aplikací společnosti Alcatel-Lucent, a dodal: "Genesys 8 poskytuje uživatelům přesně ty služby, jaké jsou v prostředí orientovaném na zákazníka třeba."
Základní platforma Genesys 8 má tyto klíčové funkce
Jádrem Genesys 8 je nová integrovaná platforma, rozhraní a vývojové prostředí, které nabízí zjednodušenou správu a podstatně jednodušší implementaci.
Firemní uživatelé budou profitovat hlavně z těchto atributů :
Platforma Genesys 8 a administrativní nástroje tvoří konzistentní řešení, které zjednodušuje obsluhu zákazníka firmy jakékoli velikosti. Nový softwarový balík integruje všechny aplikace klientského centra. Tím je maximálně efektivně využit otevřený přístup k technologii a infrastruktuře, včetně telefonů, CRM aplikací, sjednocených komunikací, klientských databází a dalšího softwaru. Genesys 8 rovněž efektivně využívá zavedené standardy, jako je Session Initiation Protocol (SIP), což je hlavní standard pro IP.
Platforma Genesys 8 má několik modulárních řešení
Sada doplňkových řešení Genesys dokonale navazuje na platformu Genesys 8.
Tato modulární řešení usnadňují implementaci softwaru i mimo kontaktní centrum, a to v nejrůznějších prostředích :
Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne pátek 4. června 2010
Telefónica otestuje LTE síť v Madridu a Barceloně před jejím celostátním zavedením ve Španělsku
Nová datová a komunikační řešení Alcatel-Lucent
100Gbs služby na páteřní optické infrastruktuře T-Mobile v ČR
Alcatel-Lucent OPEN DAY: odborná konference představí novinky v oblasti firemní komunikace
Visual Collaboration: nová sada nástrojů firemní videokomunikace
LTE Alcatel-Lucent a Cassidian: řešení pro mobilní internet v 400 MHz pásmu
Zaměstnanci požadují lepší virtuální nástroje pro porady a spolupráci
Procesor Alcatel-Lucent FP3: čtyřikrát vyšší výkon s poloviční spotřebou energie
Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys
OmniSwitch 10K od Alcatel-Lucent je nejlépe hodnocen V testu switchů
Využití sociálních sítí ve prospěch firmy
Nástroje pro vývoj aplikací OpenPlug od Alcatel-Lucent jsou nyní zdarma
VitalQIP Appliance Manager 1200: nová platforma pro management IP adres
Alcatel-Lucent představuje nové technologické řešení pro firemní datová centra
OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace
OmniTouch 8082 My IC Phone: chytrý stolní telefon s dotykovým displejem
OmniPCX Rich: nové funkce PBX podporují standardy SIP a WLAN
Alan Ilczyszyn: nový Key Account Manager Alcatel-Lucent
Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly
Alcatel-Lucent je jedničkou na trhu mobilního backhaul
OmniSwitch 10K: nový ethernetový switch od Alcatel-Lucent
LTE aplikace mohou poskytovatelům služeb přinést nové zdroje příjmů
Alcatel-Lucent rozšiřuje nabídku v oblasti vývojových aplikací akvizicí OpenPlug
První telefonní hovor prostřednictvím bezdrátové LTE datové síě
Finanční výsledky Alcatel-Lucent za druhé čtvrtletí roku 2010
Alcatel-Lucent posiluje pozici ve vývoji Web 2.0 API
První komerční 100 Gbit linka spojující optické a IP technologie
7750 SR-c12 a 7750 SR-c4, dva nové IP/MPLS servisní směrovače od Alcatel-Lucent
Zdeněk Katina, nový Key Account Manager pro Alcatel-Lucent
Alcatel-Lucent vybuduje kompletní telekomunikační sít pro ČEPS
Alcatel-Lucent představuje novou softwarovou sadu Genesys 8
300 Mb/s na klasických DSL linkách s Phantom Mode
Alcatel-Lucent slučuje divize Genesys a Enterprise
Martin Novotný, nový šéf IP řešení pro region střední Evropa
Alcatel-Lucent jako první představuje 100 gigabitový ethernet
Inernet tisíckrát energeticky úspornější
Komunikace na cestě k zelené budoucnosti
Alcatel-Lucent představil první zelené DSL na světě
Hospodářské výsledky Alcatel-Lucent za třetí čtvrtletí roku 2009
Nobelovu cenu získali dva výzkumníci Bell Labs
Alcatel-Lucent sjednotil komunikaci Hasičského záchranného sboru ČR