Vedle multimediální komunikace OpenTouch umožňuje také spouštění různých aplikací a přístup k řadě nových služeb. OpenTouch dokáže propojit uživatele s různými zařízeními, podporuje videohovory, mobilní aplikace a sociální sítě.
Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí.
Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na zcela nové ucelené platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise. Díky nim nabízí ucelenou a otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních. "Uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Díky OpenTouch mají snazší přístup ke službám, lidem i informacím, které mohou výrazně urychlit rozhodovací procesy a snížit provozní náklady," říká Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.
Zjednodušuje správu aplikací
OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji a snadněji.
"Firmy si často kladou otázky, jak začlenit širokou škálu komunikačních kanálů, skupin a zařízení, jež využívají jejich zaměstnanci nebo klienti, do firemní sítě," dodává Miloslav Kapeš. "Jen díky podpoře otevřených technologií, jako je například SIP, bude firemní IT schopno podporovat různé technologie a kanály způsobem, pro který jsou navrženy."
Komunikace není omezena počtem zařízení
Platforma OpenTouch využívá otevřený přístup, který těží z dlouholetých zkušeností společnosti Alcatel-Lucent v oblasti komunikace a klientských služeb. "Díky OpenTouch mohou firemní zaměstnanci a zákazníci efektivně využít vzájemnou multimediální, vícestrannou komunikaci, která není omezena počtem připojených zařízení," uzavírá Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.
Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.
Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jde o zařízení na bázi řešení "smart deskphone" (chytrý stolní telefon), které obohacuje firemní komunikaci a produktivitu práce.
Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone
představuje novou éru přístupu k aplikacím a dalším funkcím, které dosud byly stolním telefonům značně vzdálené. Telefon je unikátní zcela novým softwarem a otevřeným rozhraním. Tím obohacuje firemní komunikaci o multimediální aplikace a zcela nové uživatelské rozhraní. Telefon nabízí standard chytrého telefonu v kombinaci se zabezpečením, kvalitou a spolehlivostí pevné linky. Je vybaven sedmipalcovým dotykovým displejem s LED podsvícením, kontextovou zpětnou vazbou, možností připojení přes Bluetooth a USB pro periferie.
Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne úterý 26. dubna 2011
Telefónica otestuje LTE síť v Madridu a Barceloně před jejím celostátním zavedením ve Španělsku
Nová datová a komunikační řešení Alcatel-Lucent
100Gbs služby na páteřní optické infrastruktuře T-Mobile v ČR
Alcatel-Lucent OPEN DAY: odborná konference představí novinky v oblasti firemní komunikace
Visual Collaboration: nová sada nástrojů firemní videokomunikace
LTE Alcatel-Lucent a Cassidian: řešení pro mobilní internet v 400 MHz pásmu
Zaměstnanci požadují lepší virtuální nástroje pro porady a spolupráci
Procesor Alcatel-Lucent FP3: čtyřikrát vyšší výkon s poloviční spotřebou energie
Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys
OmniSwitch 10K od Alcatel-Lucent je nejlépe hodnocen V testu switchů
Využití sociálních sítí ve prospěch firmy
Nástroje pro vývoj aplikací OpenPlug od Alcatel-Lucent jsou nyní zdarma
VitalQIP Appliance Manager 1200: nová platforma pro management IP adres
Alcatel-Lucent představuje nové technologické řešení pro firemní datová centra
OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace
OmniTouch 8082 My IC Phone: chytrý stolní telefon s dotykovým displejem
OmniPCX Rich: nové funkce PBX podporují standardy SIP a WLAN
Alan Ilczyszyn: nový Key Account Manager Alcatel-Lucent
Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly
Alcatel-Lucent je jedničkou na trhu mobilního backhaul
OmniSwitch 10K: nový ethernetový switch od Alcatel-Lucent
LTE aplikace mohou poskytovatelům služeb přinést nové zdroje příjmů
Alcatel-Lucent rozšiřuje nabídku v oblasti vývojových aplikací akvizicí OpenPlug
První telefonní hovor prostřednictvím bezdrátové LTE datové síě
Finanční výsledky Alcatel-Lucent za druhé čtvrtletí roku 2010
Alcatel-Lucent posiluje pozici ve vývoji Web 2.0 API
První komerční 100 Gbit linka spojující optické a IP technologie
7750 SR-c12 a 7750 SR-c4, dva nové IP/MPLS servisní směrovače od Alcatel-Lucent
Zdeněk Katina, nový Key Account Manager pro Alcatel-Lucent
Alcatel-Lucent vybuduje kompletní telekomunikační sít pro ČEPS
Alcatel-Lucent představuje novou softwarovou sadu Genesys 8
300 Mb/s na klasických DSL linkách s Phantom Mode
Alcatel-Lucent slučuje divize Genesys a Enterprise
Martin Novotný, nový šéf IP řešení pro region střední Evropa
Alcatel-Lucent jako první představuje 100 gigabitový ethernet
Inernet tisíckrát energeticky úspornější
Komunikace na cestě k zelené budoucnosti
Alcatel-Lucent představil první zelené DSL na světě
Hospodářské výsledky Alcatel-Lucent za třetí čtvrtletí roku 2009
Nobelovu cenu získali dva výzkumníci Bell Labs
Alcatel-Lucent sjednotil komunikaci Hasičského záchranného sboru ČR