Podle Alcatel-Lucent budou mít v letošním roce sociální sítě podstatný vliv na podnikovou sféru. Společnost nyní přichází se čtyřmi radami, jak by firmy měly svá kontaktní centra připravit na integraci nových komunikačních kanálů a správně přiřadit priority jednotlivým krokům.
Do roku 2014 bude více než 45 procent kontaktních center integrovat služby sociálních sítí. Vyplývá to z průzkumů DMG Consulting a Yankee Group, které si společnost nechala v roce 2010 zpracovat. Podle DMG Consulting bude do konce roku 2014 podporovat sociální sítě více než 45 procent kontaktních center.
"Kontaktní centra jsou to první, s čím se zákazník setkává, pokud má nějaký dotaz nebo potřebuje radu. Centra tak mají ideální příležitost, aby se jménem společnosti zapojila do komunikace i v oblasti sociálních médií. V současné době mnoho firem tuto aktivitu stále přenechává marketingovému oddělení a to by se mělo změnit," řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.
S rostoucím vlivem sociálních sítí musí firmy identifikovat, čeho vzhledem k zákazníkovi chtějí dosáhnout. Společnost Yankee Group ve svém výzkumu zjistila, že 70 procent zaměstnanců požaduje lepší softwarové nástroje, které by jim umožnily efektivnější komunikaci s kolegy a zákazníky prostřednictvím sociálních sítí. "Sociální sítě hrají klíčovou roli v tom, jak na nás společnost působí. Například Twitter nabízí téměř neomezené možnosti a uživatel může vyhledávat informace o produktu v obrovském množství zdrojů," upřesnil Miloslav Kapeš.
Společnost Alcatel-Lucent, která zaujímá vedoucí postavení na trhu kontaktních center s možnostmi komunikovat všemi standardními i novými kanály, vytvořila seznam čtyř hlavních tipů, jak do firemní komunikační strategie začlenit sociální média. "Naše čtyři rady dávají návod, jak být v sociálních médiích úspěšný. To pomůže společnostem uspět v komunikaci se zákazníkem, který již sociální sítě využívá. Je to jen přirozené pokračování vzájemné komunikace," dodal Miloslav Kapeš.
Čtyři rady pro firmy, které chtějí do své strategie začlenit sociální média:
Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne středa 8. června 2011
Telefónica otestuje LTE síť v Madridu a Barceloně před jejím celostátním zavedením ve Španělsku
Nová datová a komunikační řešení Alcatel-Lucent
100Gbs služby na páteřní optické infrastruktuře T-Mobile v ČR
Alcatel-Lucent OPEN DAY: odborná konference představí novinky v oblasti firemní komunikace
Visual Collaboration: nová sada nástrojů firemní videokomunikace
LTE Alcatel-Lucent a Cassidian: řešení pro mobilní internet v 400 MHz pásmu
Zaměstnanci požadují lepší virtuální nástroje pro porady a spolupráci
Procesor Alcatel-Lucent FP3: čtyřikrát vyšší výkon s poloviční spotřebou energie
Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys
OmniSwitch 10K od Alcatel-Lucent je nejlépe hodnocen V testu switchů
Využití sociálních sítí ve prospěch firmy
Nástroje pro vývoj aplikací OpenPlug od Alcatel-Lucent jsou nyní zdarma
VitalQIP Appliance Manager 1200: nová platforma pro management IP adres
Alcatel-Lucent představuje nové technologické řešení pro firemní datová centra
OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace
OmniTouch 8082 My IC Phone: chytrý stolní telefon s dotykovým displejem
OmniPCX Rich: nové funkce PBX podporují standardy SIP a WLAN
Alan Ilczyszyn: nový Key Account Manager Alcatel-Lucent
Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly
Alcatel-Lucent je jedničkou na trhu mobilního backhaul
OmniSwitch 10K: nový ethernetový switch od Alcatel-Lucent
LTE aplikace mohou poskytovatelům služeb přinést nové zdroje příjmů
Alcatel-Lucent rozšiřuje nabídku v oblasti vývojových aplikací akvizicí OpenPlug
První telefonní hovor prostřednictvím bezdrátové LTE datové síě
Finanční výsledky Alcatel-Lucent za druhé čtvrtletí roku 2010
Alcatel-Lucent posiluje pozici ve vývoji Web 2.0 API
První komerční 100 Gbit linka spojující optické a IP technologie
7750 SR-c12 a 7750 SR-c4, dva nové IP/MPLS servisní směrovače od Alcatel-Lucent
Zdeněk Katina, nový Key Account Manager pro Alcatel-Lucent
Alcatel-Lucent vybuduje kompletní telekomunikační sít pro ČEPS
Alcatel-Lucent představuje novou softwarovou sadu Genesys 8
300 Mb/s na klasických DSL linkách s Phantom Mode
Alcatel-Lucent slučuje divize Genesys a Enterprise
Martin Novotný, nový šéf IP řešení pro region střední Evropa
Alcatel-Lucent jako první představuje 100 gigabitový ethernet
Inernet tisíckrát energeticky úspornější
Komunikace na cestě k zelené budoucnosti
Alcatel-Lucent představil první zelené DSL na světě
Hospodářské výsledky Alcatel-Lucent za třetí čtvrtletí roku 2009
Nobelovu cenu získali dva výzkumníci Bell Labs
Alcatel-Lucent sjednotil komunikaci Hasičského záchranného sboru ČR