21.10. 2014 proběhl v sídle ALGOTECHu další workshop k produktu AlgoCC, kde se účastníci akce seznámili s praktickými ukázkami. Současně byli k dispozici také autoři a specialisté, kteří v dlouhé diskusi zodpovídali všechny dotazy.
AlgoCC - neboli Kontaktní centrum v cloudu, který ALGOTECH uvedla v červnu 2014 na trh, si získává zaslouženě patřičnou pozornost. Druhý workshop, který proběhl 21.10. 2014, o tom nenechal nikoho na pochybách.
Když ALGOTECH letos představil svůj produkt Kontaktní centrum v cloudu nabízený pod obchodním názvem AlgoCC, bylo hned od počátku zřejmé, že půjde o zásadní a průlomové řešení v oblasti kontaktních center. Produkt je postavený na špičkových a praxí osvědčených technologiích a současně dlouhodobých zkušenostech společnosti s řešeními pro kontaktní centra. Ve spojení s cloud computingem tak naplňuje očekávání na skvělé řešení pro moderní kontaktní centra.
"Jsme nadšeni zájmem, který produkt vyvolává, a není tedy divu, že se workshop protáhl o téměř dvě hodiny vzhledem k odborným dotazům zájemců. Vzhledem k zájmu jsme přesvědčeni, že tento produkt má před sebou opravdu slibnou budoucnost, a proto již máme připravenou jeho mapu rozvoje až do roku 2017. To ale samozřejmě neznamená, že pokud některý ze zájemců bude preferovat jiné funkcionality, že jeho potřeby neuspokojíme i mimo náš plán. Naopak, pro nás jsou zákazníci partnery a i díky jejich požadavkům se produkt neustále rychle rozvíjí," říká Martina Koutníková, marketingová manažerka společnosti.
AlgoCC - Kontaktní centrum v cloudu
Produkt AlgoCC je řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Avaya a nabízené formou služby z Algocloudu (SaaS). AlgoCC zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, včetně automatické distribuce hovorů (ACD), multimediálních komunikačních kanálů (hlas, e-mail, SMS, webchat), aplikačního rozhraní pro operátory, reportingu, nahrávání hovorů a řízení kvality.
Kontaktní centrum, které je poskytnuto formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro zákazníka odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází.
Zákazník se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle. AlgoCC řešení umožnuje vysokou úroveň komunikace s klienty, efektivní fungování agentů a detailní přehled o provozu pro supervizory a management společnosti.
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 27. října 2014
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014