Algotech představí na odborné konferenci Avaya Forum 2014 svůj nejnovější produkt AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu. Akce se koná 3.9. 2014 v konferenčním centru City Tower - Praha 4.
Již tradiční akce Avaya Forum proběhne letos 3.9. 2014 v konferenčním centru City Tower v Praze 4. Společnost Algotech jako Platinum partner společnosti Avaya vystoupí na akci s prezentací, ve které představí svůj nejnovější produkt - Kontaktní centrum v cloudu.
Algotech uvedl tento produkt na trh v letošním roce pod obchodním názvem AlgoCC. Společnost ho vyvinula na špičkových a osvědčených technologiích a na základě dlouhodobých zkušeností s řešeními a implementací pro kontaktní centra.
AlgoCC je řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Algocloud a nabízené formou služby (SaaS). AlgoCC zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, včetně automatické distribuce hovorů (ACD), multimediálních komunikačních kanálů (hlas, e-mail, SMS, webchat), aplikačního rozhraní pro operátory, reportingu, nahrávání hovorů a řízení kvality.
Kontaktní centrum, které je poskytnuto formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro zákazníka odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází.
Zákazník se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle. AlgoCC řešení umožnuje vysokou úroveň komunikace s klienty, efektivní fungování agentů a detailní přehled o provozu pro supervizory a management společnosti.
Zástupce generálního ředitele společnosti Algotech, Josef Pavlis, k tomu uvedl: "Produkt AlgoCC se setkává s velkým zájmem a již dnes je jedním z našich klíčových produktů, čemuž nasvědčuje i pečlivě plánovaný další rozvoj produktu na několik let dopředu postavený na potřebách zákazníků a na odborných marketingových analýzách, kde všechny trendy pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme. Věříme, že AlgoCC se stane průlomovým produktem v oblasti kontaktních center, a to nejen v České republice."
Avaya Forum 2014 – program konference:
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne středa 20. srpna 2014
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014