Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném počtu operátorů dokážete realizovat více projektů a rozšiřovat tak své podnikání.
Řešení callcentra od Algotechu je založeno na technologiích Avaya, která jsou desetiletím vývoje odzkoušené a v této oblasti absolutně nedostižné. I v dnešní moderní digitální době jsou plně přizpůsobené v plné dostupnosti i dalším kanálům v rámci omnichannel strategií jednotlivých uživatelů.
Rozběhnout i to nejjednodušší call centrum je úkol nejenom technologický, ale i konzultační. Cílem je technologicky podpořit samotnou strategii práce se zákazníkem - tuto pomoc a konzultační rozměr jsme plně připraveni poskytnout.
AlgoCC jako skvělá nadstavba je řešení, které již používá velká řádka zákazníků a my toto řešení neustále rozvíjíme a vylepšujeme podle aktuálních trendů a požadavků těch, kteří ho používají.
"Algotech pomáhá zákazníkům v oblasti komunikace, kontaktních center, ERP, CRM, GDPR, bezpečnosti a cloudu. Ve vlastním datovém centru umístěném v České republice, kde jsou uložena veškerá data, poskytujeme svým zákazníkům komfort osobní péče nejlepších specialistů, kteří nejsou roboti, ale kreativní odborníci. Ti jsou vám k dispozici 24 hodin denně sedm dnů v týdnu. To je to, co odlišuje náš cloud od ostatních," říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.
Hlavní přednosti řešení AlgoCC:
Článek Algotech, s.r.o. ze dne pátek 23. listopadu 2018
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014