AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu, poskytuje komplexní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace - hlas, e-mail, SMS, webchat apod.
Společnosti Algotech a Hifour - autor a provozovatel aplikace Balíkonoš.cz, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky. První produktový brunch proběhl 11.2. 2015 v prostorách Algotechu. To, že o produkt je zájem, svědčí i účast na této akci. Další brunch se již připravuje.
"Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš.cz. Šetření náklady je zřejmé," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti Algotech.
Balíkonoš.cz společnosti Hifour s.r.o. je místem sdružujícím všechny zásilky - listovní, balíkové a dnes i paletové či kontejnerové. Na jednom místě tak zákazníci mají přehled o kompletním dění jejich logistiky. V případě call center se jedná především o přehled odeslaných zákaznických smluv určených k podpisu.
Balíkonoš.cz není jen aplikace pro správu zásilek, ale pro své zákazníky zajišťuje speciální kurýrní služby, počínaje službami lettershopu (tisk a kompletace zásilek dle požadavků), přes distribuci a ověření totožnosti, podpis smlouvy, ofocení dokladů, následnou kontrolu a doručení podepsané smlouvy zpět do call centra či na jinou adresu.
Řešení AlgoCC dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality. Společný produkt pomůže všude tam, kde potřebují služby call centra „očistit“ od prací, které nejsou jejich core businessem, např. služeb spojených s logistikou - objednávky, smlouvy, balení a distribuce zboží nebo i jeho skladování.
"Spojení obou produktů přináší zákazníkům řadu výhod, zřejmých na první pohled. Neznám nikoho, kdo dnes nepotřebuje šetřit náklady a pracovat efektivněji. Vše přizpůsobíme na míru potřebám zákazníka s možností vytvářet a sledovat zásilky od vzniku a kompletace až po zpětné doručení, to vše přehledně na jednom místě," vysvětluje Matin Jareš, Business Director společnosti Hifour.
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne středa 18. února 2015
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014