Algotech nabídne od 6.1. 2014 svým současným a potenciálním zákazníkům nový rozměr kvality ICT servisních služeb, který směle obstojí v konkurenci pracovišť Service Desk velkých společností.
Dne 6.1. 2014 spouští Algotech ve svém Centru sdílených služeb provoz nového Service Desku, které výrazně mění běžný pohled na úroveň podpory zákazníkům, a to napříč všemi nabízenými produkty. Service Desk, který tato společnost patřící do kategorie středních firem provozuje, naprosto obstojí ve srovnání velkými firmami či dokonce nadnárodními korporacemi.
Kromě toho, že Service Desk společnosti Algotech je k plně k dispozici v režimu 24 x 7 x 365, nabízí podporu jak pro produkty poskytované formou on premise, tak pro produkty nabízené formou služby v cloudu. Vzhledem k tomu, že z pohledu poskytovaných aplikací v cloudu patří nabídka Algotech k nejkomplexnějším v regionu CEE, je tudíž provozován k těmto aplikacím u unikátní Service Desk.
Nový Service Desk využívá moderního zázemí Centra sdílených služeb. Plánem společnosti Algotech je vyřešení 70 % všech příchozích požadavků právě tímto pracovištěm, které je již dnes na tento úkol zcela personálně připraveno díky špičkovým specialistům. Velký důraz při řešení požadavků je kladen na kvalitu a standardy, kde společnost naplňuje metodiku ITIL v3.
Petr Loužecký, ředitel Centra společnosti Algotech, které Service Desk provozuje, říká: "Cílem nového modelu servisní podpory je výrazně spokojenější zákazník, který mnohem rychleji získá odpověď či řešení svého požadavku. Pracoviště Service Desku bude jednotným kontaktním bodem pro servisní služby společnosti Algotech, které zajistí kompletní komunikaci ohledně servisního hlášení a díky němu se výrazně zkrátí čas řešení jednotlivých situací. V rámci celého servisu je mnoho let kladen důraz na 100 % plnění požadavků v rámci daných SLA, tento parametr bude nadále bedlivě sledován."
Pracoviště Service Desku je již několik týdnů v testovacím provozu a přebírá úkoly a funkce dohledového centra, stejně tak řeší plánované údržbové práce a pravidelnou kontrolu. Noví zaměstnanci jsou též zapojení do běžné servisní podpory s velmi dobrým ohlasem.
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 30. prosince 2013
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014