Letos na Zákaznickém dni Algotech představili spolu s partnery akce - společnostmi AVAYA, Oracle, NICE, Hewlett-Packard, Avnet a Jabra, řadu novinek. Účastníci odborné konference si také prohlédli prostory Centra sdílených služeb v Libčicích nad Vltavou.
Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 23. - 24.5. 2013 již tradiční Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program - odborná i neformální část - byly letos propojeny s kulturou a 140 účastníků akce se rozhodně nenudilo.
V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Anect a Jabra také řada mediálních partnerů, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti a dalším zájemcům o potenciální spolupráci, kteří měli možnost také tuto akci navštívit a získat další informace ze světa ICT.
Zákaznický den Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery. V letošním roce se díky rozsáhlé mediální podpoře akce také otevřela pro odbornou veřejnost a další zájemce. Na zákaznickém dni byly představeny novinky týkající se dění ve společnosti a nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů.
Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení. Akce byla ve večerní části doplněna koncertem JUDr. Iva Jahelky.
"Jsme opravdu velmi hrdí na to, že se pro naše zákazníky a partnery Zákaznický den naší společnosti stává tak významnou akcí, což dokazuje stále rostoucí počet - v letošním roce téměř 140 účastníků. Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků a partnerů a také víme, jak zavazující tato důvěra je", říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.
"Proto se snažíme naplnit naše záměry skutečným poskytováním chytrých řešení a výjimečných služeb, které deklarujeme ve firemním mottu. Zároveň jsme rádi, že se potvrzuje naše strategie, kterou jsme před pár lety zvolili, a to cloudová řešení. Řada účastníků akce využila také možnosti znovu si prohlédnout naše Centrum sdílených služeb, a to již za plného provozu. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že na akci podpořili náš Nadační fond Algo," dodává František Zeman.
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 27. května 2013
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014