Společnost Algotech uspořádala ve dnech 24. - 25.5. 2012 již tradiční "Zákaznický den" - tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program se nesl v duchu blížících se olympijských her a zajímavou show sledovalo více než 120 účastníků akce.
Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky, na kterém jsou představeny novinky týkající se dění ve společnosti a produktů, informace od partnerů a zejména zákazníky velmi pozitivně přijímané case study, ve kterých jsou zákazníky prezentovány projekty, jejich přínosy, ale i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu.
Samozřejmostí jsou také technické koutky, kde jsou zákazníkům k dispozici jak produkty k vyzkoušení, tak specialisté a konzultanti společnosti.
"Od letošního roku, v souvislosti s provedeným rebrandem názvu společnosti, jsme zvolili také nové motto, které nás lépe vystihuje, a to Algotech - chytrá řešení, které je postaveno na 5 základních bodech zobrazených v symbolech", říká František Zeman, generální ředitel společnosti.
Dodáváme chytrá řešení podporující růst businessu našich zákazníků, řešení, která do sebe zapadají jako skládačka puzzle. Respektujeme požadavky a přání zákazníků, a proto tato řešení nabízíme nově také v cloudu. Naše chytrá řešení stojí na kvalitě, bezpečnosti, účelnosti a efektivitě a jsou podporovaná partnerstvím se zákazníky, obchodními partnery a naší aktivní spoluprací s významnými aliancemi a vysokými školami.
Podporujeme vzdělávání našich zaměstnanců, protože jsou naším největším kapitálem a vážíme si jich. A protože nejsme na světě sami, ale je okolo nás mnoho těch, kteří potřebují naši pomoc, nezapomínáme na ně a pomáháme s Algo Nadačním fondem. Taková je naše filozofie, která se dle ohlasu ze Zákaznického dne našim zákazníkům líbí.
Obchodní ředitel společnosti Roman Kopecký dodává: "Zákaznický den je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí v roce. Naši zákazníci si již zvykli, že jsou otevřenou platformou pro výměnu zkušeností a načerpání nejnovějších informací z oboru kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa, datových služeb a nejnověji také právě cloudu.“"
V letošním roce se zákazníci mohli seznámit se žhavými novinkami produktů např. aplikacemi nabízenými v cloudu, novými produkty vyvíjenými společností Algotech, novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM, AudioCodes apod.
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne čtvrtek 31. května 2012
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014