logo Algotech, a.s.

Alexandr Pomazal

Obchodní ředitel společnosti Algotech

Alexandr Pomazal - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.

Naším cílem je seznámit účastníky na méně formální akci, jakou brunch bezesporu je, s tím, jak mohou posílit výsledky svého podnikání, a to přece jde. Kromě praktických ukázek jim budou po celou dobu k dispozici naši specialisti, kteří jim tak na místě mohou ihned vše podrobně vysvětlit a ukázat

Martina Koutníková

Marketing Manager společnosti Algotech

Martina Koutníková - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

ALGOTECH je nejen dodavatel špičkových technologií Avaya, ale jeho zaměstnanci jsou také velkými příznivci sportu. Tyto olympijské hry jsou pro nás tedy vícenásobnou radostí a věříme, že výkony našich sportovců ji ještě znásobí.

Fanděte spolu se společností ALGOTECH našim sportovcům a technologiím na sociálních sítích!

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

František Zeman - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

Oblast telekomunikací se velice rychle rozvíjí a klade velké nároky na udržení aktuálního know-how. Toto je dlouhodobě silná stránka a velká konkurenční výhoda naší společnosti a je to také jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli spolupracovat s Katedrou telekomunikační techniky na FEL, ČVUT v Praze.

Sepětí akademického a podnikatelského sektoru je důležité. Samotní studenti pak mohou v rámci diplomových prací ukázat svůj zájem o danou oblast a ti nejlepší pak najít v naší společnosti další uplatnění.

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

František Zeman - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

Vzhledem k růstu společnosti je vznik pozice výkonného zástupce generálního ředitele Algotech logickým vyústěním a obsazení Josefa Pavlise do této funkce je věcí zkušeností a důvěry.

Josefa si osobně velmi vážím a věřím, že v nové pozici obstojí na výbornou, stejně jako si vedl dosud.

Martina Koutníková

Marketing Manager společnosti Algotech

Martina Koutníková - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

Komunikace na sociálních sítích se nám osvědčuje. Na Facebooku se snažíme komunikovat spíše odlehčeným způsobem, LinkedIn a Twitter používáme hlavně pro odbornější komunikaci. Například možnost vyzkoušet si zdarma náš nový produkt Text-to-Speech v praxi využila v prosinci na sociálních sítích řada zájemců a my jsme získali tolik potřebnou zpětnou vazbu.

Pomocí Facebooku se nám podařilo naplnit i další z cílů, který jsme sledovali, a to posílit také vnitrofiremní komunikaci. Naše společnost používání sociálních sítí podporuje, názor zaměstnanců je pro nás stejně důležitý. V měsíci prosinci měli například naši zaměstnanci možnost sledovat proces budování nových prostor sídla až po stěhování prakticky v přímém přenosu a zájem byl veliký.

<< První < Zpět Poslední stránka