AMI Praha tak rozšiřuje své certifikační portfolio o management služeb IT v organizaci. Jedná se o další krok vedoucí ke zlepšení a standardizaci servisních služeb. Projekt se podařilo úspěšně dokončit začátkem letošního května.
"Hlavním cílem projektu bylo zvýšení kvality služeb poskytovaných servisem a nastavením podle best practices ITIL (IT Infrastructure Library). Rovněž jsme chtěli vytvořit předpoklady pro zlepšování služeb servisu přesnějším měřením plnění SLA,"" vysvětluje Tomáš Čihák, ředitel servisu.
"Z pohledu obchodu je pro nás klíčový spokojený zákazník, k čemuž můžeme přispět vyšší kvalitou servisních služeb, a také schopnost dosáhnout souladu s výběrovými řízeními, u nichž se objevují kvalifikační předpoklady na certifikaci ISO 20000-1," hodnotí přínos projektu Petr Urban, obchodní ředitel.
AMI Praha a.s. je dále držitelem certifikátů pro řízení jakosti dle normy ISO 9001:2009, pro řízení bezpečnosti informací dle normy ISO 27001:2006 a pro servisní služby v oblasti informačních technologií a podporu provozu aplikací a serverů podle normy ISO 20000-1:2006.
Článek AMI Praha a.s. ze dne pátek 20. května 2011
SkyIdentity - unikátní cloud IdM řešení pro identity management
Inovativní webová prezentace pro CZECH-IN
AMI Praha posiluje obchodní tým
Showroom - tabletová aplikace pro Hyundai
Obchodování s cennými papíry online na novém webu FINAPRA Capital
Splatkomat.cz uspěl v soutěži WebTop100
AMI Praha zavádí normu ISO 20000-1
Splatkomat.cz: nová microsite pro UniCredit Bank od AMI Praha
Identity Management: pilotní informační video AMI Praha
Organizační a personální změny v AMI Praha
AMI Praha dokončila projekt DMS pro Madeta a redesign webu Povodí Vltavy
kouty.cz a heliasport.cz: nové internetové prezenace od AMI Praha
IEA 2010: nejlepší internetové řešení AMI Praha v kategorii Bankovnictví a finance