Společnost AMI Praha připravila s využitím korporátní grafiky a šablon centrální řešení webu pro Hyundai Motor Czech s.r.o. Kromě inovovaného konfigurátoru návštěvníci ocení především snadnou použitelnost a intuitivní rozhraní webu.
Web byl navržen tak, aby se uživatel dostal k požadovaným informacím rychle a bez zbytečných překážek. K usnadnění pohybu uživatele na stránkách a zrychlení jeho cesty k požadovanému obsahu slouží funkce vyhledávání i jednoduchá struktura webu.
Nedílnou součástí stránek je i zcela přepracovaný konfigurátor vozu, který přehledně vede zákazníky k požadované výbavě a personalizaci vozu. Zákazník v každém okamžiku vidí cenu i konfiguraci zvoleného auta. Po ukončení výběru, může zvolenou konfiguraci vytisknout, nebo odeslat přímo prodejci značky Hyundai.
Web využívá redakční systém AMIGO, který splňuje vysoké nároky klienta a zároveň je plně flexibilní z hlediska tvorby či následné úpravy vloženého obsahu. Web je napojen na centrálním CRM systém Siebel Analytic, který je v pravidelných intervalech synchronizován a je připraven na integraci s dalšími systémy.
"Nový web byl dodán ve velmi krátkém čase a splňuje veškeré naše požadavky. Návštěvníci mají nyní k dispozici nové a velice přehledné stránky, kde najdou veškeré potřebné informace o nás a které jim usnadní i výběr vozů Hyundai", říká Miloš Adámek PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.
O společnosti Hyundai Motor Co.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu.
Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2012 prodala 4,4 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů.
V České republice prodeje značky neustále rostou, v roce 2012 bylo v ČR prodáno 15162 osobních automobilů.
Článek AMI Praha a.s. ze dne čtvrtek 5. prosince 2013
SkyIdentity - unikátní cloud IdM řešení pro identity management
Inovativní webová prezentace pro CZECH-IN
AMI Praha posiluje obchodní tým
Showroom - tabletová aplikace pro Hyundai
Nový web Hyundai od AMI Praha
Obchodování s cennými papíry online na novém webu FINAPRA Capital
Splatkomat.cz uspěl v soutěži WebTop100
AMI Praha zavádí normu ISO 20000-1
Splatkomat.cz: nová microsite pro UniCredit Bank od AMI Praha
Identity Management: pilotní informační video AMI Praha
Organizační a personální změny v AMI Praha
AMI Praha dokončila projekt DMS pro Madeta a redesign webu Povodí Vltavy
kouty.cz a heliasport.cz: nové internetové prezenace od AMI Praha
IEA 2010: nejlepší internetové řešení AMI Praha v kategorii Bankovnictví a finance