Novinky v InTouch CRM 4.3
Nová verze InTouch CRM 4.3 přináší kompletně přepracovaný kalendář plus spoustu dalších vylepšení. Rádi vylepšujeme náš systém, který pro vás vyvíjíme už víc jak 13 let.
InTouch CRM je dlouhodobě vyvíjen do podoby univerzálního nástroje pro firmy a týmy. Můžete jej začít ihned používat nebo si jej můžete nechat od nás přizpůsobit do více individuální podoby.
Ze všeho nejraději přidáváme funkce, které odstraňují zbytečné kliky myší. Nová stránka "Dnes" v kalendáři InTouch CRM 4.3 odstraňuje spousty zbytečných kliků.
InTouch CRM 4.3 již mají k dispozici zákazníci, kterým provozujeme CRM na našich serverech. Pokud používáte InTouch CRM na svém hardwaru, můžete si tuto verzi stáhnout z našeho extranetu na anneca.cz.
Výčet vylepšení:
- Úkoly můžete mezi seznamy pohodlně přetahovat myší. Přetáhněte např. úkol ze seznamu Důležité do seznamu Urgentní a důležité a změní se jeho priorita.
- Nový panel Co se děje vás od nynějška bude upozorňovat na aktivity vašich kolegů. Samozřejmě jen na ty aktivity, které se Vás mohou týkat.
- Nový panel Připomínky zobrazuje vaše úkoly a vy si můžete vybrat způsob řazení nebo si úkoly organizovat do vlastních seznamů.
- Celodenní událost vytvoříte tak, že ji prostě myší přetáhnete na záhlaví dne v týdenním kalendáři.
- Můžete přeplánovat schůzku tak, že ji přetáhnete myší na jiné místo v kalendáři.
- Přepínání mezi týdenním, denním a měsíčním kalendářem je teď rychlejší.
- Můžete změnit délku trvání události tak, že ji prostě myší natáhnete.
Upozornění jsou nyní větší a výraznější
Protože si uživatelé prostě starých upozornění nevšímali. Zůstávaly na úvodní stránce viset bez jakékoliv reakce. Proto jsme se rozhodli zvolit větší písmo a žluté pozadí. Cílem upozornění je opravdu upozornit uživatele a donutit jej k okamžité reakci. Po vyřízení může použít ikonku na pravé straně řádku k odstranění upozornění.
Další vylepšení:
- CRM nyní automaticky informuje o výpadku spojení se serverem (např. rozpadlá síťová komunikace) a tedy o případné nemožnosti uložit formulář.
- Každý uživatel si může nastavit avatar ve svém profilu. Ten je pak vidět v patičce stránky a v panelu Co se děje.
- Odeslání e-mailu lze nyní naplánovat v budoucnosti. Stačí při vytváření e-mailu vyplnit pole Odeslat po.
- Vylepšena ochrana hesel uložených v CRM.
Článek Anneca s.r.o. ze dne středa 29. ledna 2014
Další články od Anneca s.r.o.