Nová verze InTouch CRM
Anneca uvolňuje novou verzi systému InTouch CRM, která tradičně přináší novinky a vylepšení. Aktuální InTouch CRM 3.2 je k dispozici ke stažení na internetu. Do 3 uživatelů je systém zdarma !
Hlavní novinky InTouch CRM 3.2 :
- Organizace atributů do záložek
Zákazníci, kteří využívají InTouch CRM naplno, už určitě objevili atributy. Ty umožňují rozšiřovat formuláře systému o další datová pole bez nutnosti programátorské úpravy. Pokud však bylo atributů mnoho, formulář se mohl stát nepřehledným. Přidali jsme tedy možnost organizování atributů do záložek, a tak je rozdělit do logických skupin. Výsledkem je mnohem příjemnější uživatelské rozhraní.
- Upozornění poznámkou
Ke kontaktu můžete nyní připojit poznámku, která se umí zobrazit formou varování na jiných místech systému. Například dáte ke kontaktu poznámku, že se jedná o problémového zákazníka a všichni tuto poznámku uvidí při čtení e-mailu nebo vytváření objednávky. Jakmile tuto funkci začnete jednou používat, stane se součástí Vaší firemní praxe.
- Rychlý výběr - našeptávač
Zrychlili jsme výběr kontaktu, příležitosti a objednávky ve většině formulářů. Nyní stačí klepnout do pole s odkazem na kontakt a začít psát. Systém bude průběžně nabízet záznamy, které vyhovují psanému textu. Pokud záznam neexistuje, můžete použít tlačítko (+) a nový záznam rychle založit.
- Automatické odpojení e-mailů
Tato úprava řeší problémy s přetíženým IMAP serverem. InTouch CRM umí automaticky odpojit starší přečtené e-maily z IMAP serveru. Tím se omezí množství zpráv na IMAP serveru a systém není zbytečně zatěžován synchronizací velkého počtu zpráv.
- Vracení nepřijatých úkolů
Administrátor aplikace může nyní nastavit, že delegované úkoly, které nebudou přijaty do určitého počtu dní, se automaticky vrátí delegujícímu. Omezí se tím riziko, že úkol nebude řešen.
- Automatická odpověď v nepřítomnosti
Poštovní účet nyní obsahuje možnost nastavení automatické odpovědi na e-mail. Můžete si zvolit vlastní text odpovědi a platnost nastavení. Teď už můžete odjet na dovolenou.
- Lepší monitorování funkčnosti e-mailových účtů
Systém nyní průběžně monitoruje funkčnost nastavení poštovních účtů a upozorní Vás na případné problémy (nefunkční heslo, neúměrně pomalé stahování pošty, atd.).
- Vaše CRM je opravdu Vaše
InTouch CRM nyní umožňuje rozšířit vzhled přihlašovacího okna a samotné aplikace o Vaše logo. Stačí jen připravit obrázky a umístit je na správné místo v aplikaci.
Článek Anneca s.r.o. ze dne úterý 2. prosince 2008
Další články od Anneca s.r.o.