Nová vylepšení InTouch CRM 3.3.1
Tento týden jsme uvolnili novou verzi InTouch CRM 3.3.1, která přináší drobnější vylepšení a opravy chyb.
Inovace InTouch CRM verze 3.3.1 :
- Nově přidaná vlastnost, která umožňuje jiné chování při převodů produktů v rámci dvou skladů (hromadná funkce Přesunout mezi sklady). V případě, že alespoň jeden ze skladů má definovaného skladníka, se při přesunu vygeneruje žádost o schválení příjmu/výdeje. Tuto volbu je možné zvolit v Nastavení\Aplikační nastavení (záložka Nastavení aplikace).
- Nově upraveny Vztahy. Nyní lze tyto Vztahy rozšířit o uživatelsky definované vazby (např. rodinné, či firemní). Dále je možné zobrazit všechny Vztahy přímo na formuláři kontaktu (Nastavení
-> Nastavení kontaktů a osob).
- Možnost upravení našeptávače pro záznamy typu kontakt. V nastavení
-> Nastavení kontaktů a osob je nově záložka našeptávač kde administrátor může vybrat jaké údaje kontatku se v našeptávači budou zobrazovat.
- Vylepšena funkce pro vyhodnocení duplicit po importu. Nyní je možné při aktualizaci kontaktů zvolit pouze chtěné naimportované položky (včetně aktualizace pouze chtěných atributů).
- Opraveno přepočítávání množství produktů na jednotlivých skladech, při různých operacích (splnění objednávky, mazání skladového dokladu, naskladňování produktů, atd.).
- Do agendy Příjemky/Výdejky byla přidána podpora pro hromadné operace a samotné mazání těchto podkladů bylo rozšířeno o právo definované v profilu uživatele.
- Nově upravené chování aplikace při zaokrouhlování cen v Nabídkách, Objednávkách a Fakturách. Nyní se zaokrouhluje matematicky na dvě desetinná čísla.
- Odstraněna chyba, která způsobovala, že se někdy (při větším zatížení serveru) zobrazil uživateli kalendář jiného uživatele.
- Kliknutím na ikonku, která signalizuje nepřečtenou poštu (v pravém dolním rohu) se zobrazí nepřečtená pošta.
- Nová tisková sestava pro tisk Dodacího listu přímo z objednávky (dříve šlo tisknout DL pouze z faktury).
- Při splnění komunikace se do nově plánovaného navazujícího telefonátu doplní datum předchozího.
- Binární předlohy pro možnost generovat dokumenty ve Wordu/Excelu 2007 nebo OpenOffice.
- Optimalizace stahování pošty u IMAP a POP3 poštovních účtů.
- Oprava funkčnosti tlačítek na formuláři Transakce.
- Optimalizace některých operací (zvýšení výkonu).
Článek Anneca s.r.o. ze dne pátek 14. srpna 2009
Další články od Anneca s.r.o.