Workflow modul přináší transparentnost do procesu interního i externího objednávání a umožňuje uceleně mapovat a digitalizovat celý nákupní proces, ověřit dodavatele a automaticky ohlídat rozpočet. Jeho výhody lze využít i propojením s jinými ekonomickými systémy.
Pomocí nového schvalovacího modulu dokáže ERP FEIS realizovat schvalovací procesy pro různé typy dokladů. Navíc umožňuje automatickou kontrolu při čerpání finančních prostředků, podle schválených limitů. Díky němu se můžete rozloučit s papírovými žádankami a fakturami.
Podnikový ekonomický informační systém FEIS komplexně řeší daňovou a účetní agendu v mnoha typech organizací, od nemocnic, státních podniků až po banky a investiční společnosti.
ERP FEIS - hlavní výhody:
"Firmy často bojují s tím, že jsou zavaleny stohy papírů, interní objednávání probíhá pomocí papírových žádanek, které kolují od jednoho schvalovatele k druhému, a zatoulaná či ztracená faktura není nic neobvyklého. Mít v takovém prostředí aktuální přehled o pohybu jednotlivých dokladů, docházejícím zboží na skladě nebo blížící se splatnosti dosud nezaevidované faktury je velmi obtížné. Nový workflow modul pro ERP FEIS zajistí, že každý doklad v procesu je okamžitě přidělen konkrétnímu člověku a všichni účastníci schvalovacího procesu mají seznam svých úkolů vždy pohromadě na jednom místě. O to vše se stará notifikační a eskalační mechanismus, který zajistí procesu rychlé flow," říká Kamil Horák, ředitel pro řešení ekonomických systémů ze společnosti Arbes Technologies.
Workflow umožňuje řízení dvou typů procesů:
Po schválení přímým nadřízeným je automaticky připravena výdejka k realizaci pracovníkem ve skladu a generován úkol k přepravě a předání objednaného zboží žadateli. Pro opakující se požadavky jsou připraveny šablony.
Veškerá komunikace je bezpapírová a plně digitalizovaná - vzniká tak v rámci obou procesů digitální stopa, prostřednictvím které lze jednoduše a přehledně sledovat, kdo co objednává a schvaluje, kdo si vyžádal doplnění a kdo realizuje výdaje ze skladu a v jakém čase.
Dá se tak zpětně zauditovat, které zboží, v jaké hodnotě a v jakém čase přišlo nebo odešlo do určité organizace.
Článek ARBES Technologies, a.s. ze dne čtvrtek 2. března 2023
Automatizace investičních služeb pomocí systému ARBES AMS
Nový workflow modul ERP systému FEIS
Mobilní aplikace AMA pro komunikaci s klienty finančních institucí
Dekompozice monolitických informačních systémů do mikroslužeb
ARBES OBS Core hraje zásadní roli z pohledu bankovních funkčností Banky Creditas
AMS Start-up pomůže se začátky podnikání na kapitálovém trhu
Jednoduchá úložiště mohou ohrozit důvěryhodnost elektronických dokumentů
Arbes AMS automatizuje a urychluje agendu při obchodování s deriváty
ARBES Technologies posiluje na trhu dodavatelů softwaru pro investiční bankovnictví
Automatizovaný systém výkaznictví pro správce portfolií a finanční instituce
Informačních systémy pro bankovnictví a finanční trhy
Software pro depozitář investičních fondů
Informační systémy pro bankovnictví a platební styk
Modulární systém ARBES AMS pohání retailové investiční služby
Bodyshopping IT specialistů mění globální průmysl
Automatizace investičních procesů pomáhá ve zvyšování výnosů
Bodyshopping IT specialistů s ojedinělým přístupem
Spolupráce STAPRO a ARBES na IT projektech pro zdravotnictví
Nová divize HealthCare posiluje aktivity ARBES Technologies ve zdravotnictví
ERP ARBES FEIS: nová verze s podporou ISDOC
ARBES Technologies hlavním partnerem konference Svět informačních systémů 2010
ARBES implementuje své nové řešení v JT Bance
ARBES využívá vyspělé BI nástroje Oracle
Petr Brož, novým výkonným ředitelem ARBES Technologies
FEIS [M], řešení pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností
Internetové bankovnictví oceňují již stovky tisíc zákazníků BOG
ARBES Technologies s novou organizační strukturou
ARBES podporuje rozšíření bankovních služeb Wüstenrotu
ARBES OBS spuštěn do ostrého provozu ve Wüstenrot hypoteční bance
II. etapa projektu nasazení ARBES OBS ve Wüstenrot hypoteční bance