Investice do internetových řešení a on-line marketingu dynamicky rostou. IT společnosti a internetové agentury, které tato řešení v ČR dodávají a které jsou sdruženy v Asociaci.BIZ, dosáhly v roce 2007 celkového obratu 538 mil. Kč. Tempo růstu obratu jejich služeb se zvýšilo ze 17,3 % v roce 2006 na 26,0 % v roce 2007.
Největší část obratu, celkem 486 mil. Kč, tvoří návrhy a produkce portálů, www prezentací, e-shopů, intranetů a komunikačních kampaní. Dalších 52 mil. Kč, tedy méně než 10 %, tvoří přeprodeje licencí za implementovaný software třetích stran, přeprodeje mediálního prostoru v rámci dodávaných komunikačních kampaní a přeprodeje hardware k dodaným řešením.
Nejprodávanějšími produkty, které internetové společnosti Asociace.BIZ implementují, jsou :
Nejprodávanějšími službami jsou návrhy a realizace komunikačních strategií pro interaktivní média. Kampaně stále častěji vznikají integrovaně ve spolupráci s nadlinkovými a podlinkovými agenturami.
Za trendem komplexních cross-mediálních dodávek služeb v této oblasti stojí snaha klientů o dosažení lepších výsledků, než při roztříštěné snaze několika různých agentur.
Tvůrci kampaní jsou tak pro svoji úzkou specializaci a neustále se objevující nové formáty digitální reklamy čím dál častěji zodpovědní i za kompletní kreativní pojetí kampaně v prostředí internetu.
Článek Asociace.BIZ ze dne čtvrtek 4. září 2008
IEA11: Asociace.BIZ vyhlašuje nový ročník soutěže Internet Effectiveness Awards 2011
Internet Effectiveness Awards 2010 startuje
Internet Effectiveness Awards 2010
Asociace.BIZ se otevřela specializovaným agenturám
OgilvyInteractive vstoupí do Asociace.BIZ
Internet jako efektivní nástroj podnikání
Kdo nejvíce přispěl k rozvoji internetu ?
Internet Effectiveness Awards startují nominacemi
Obrat internetových společností Asociace.BIZ přesáhl 500 mil. Kč