Začátkem září proběhlo v Praze další klientské setkání firemních uživatelů CRM Salesforce - platformy pro úspěšné řízení vztahů se zákazníky. Akce se uskutečnila za podpory společnosti ASSIST spol. s r.o., která je certifikovaným partnerem Salesforce v České republice.
"České firmy chtějí využít aktuální oživení ekonomiky, aby výrazně rostly. Proto potřebují posílit obchod, marketing a vztahy se zákazníky. A k tomu existuje právě Salesforce, nejúspěšnější platforma na světě na řízení procesů spojených s obchodem, marketingem či péčí o klienty. Osobní setkání uživatelů podporuje výměnu zkušeností a rozšíření povědomí o potenciálu platformy Salesforce. Proto se setkání zákazníků Salesforce konají pravidelně. Jsme rádi, že můžeme podporovat rozvoj Salesforce také v České republice," říká Ondřej Hanuš, zástupce společnosti Assist.
"Pro úspěšné využití platformy Salesforce je primární nejprve pochopit byznys našich zákazníků. Pak teprve můžeme doporučit vybrané řešení z portfolia Salesforce. Většinu času trávíme nasloucháním a pochopením toho, jak náš klient funguje. Až poté můžeme dát takové doporučení, ze kterého bude moci daná firma vytěžit co nejvíce," doplňuje Jan Rauer, Salesforce Business Unit Manager ve společnosti ASSIST.
"V minulosti dobrému obchodníkovi stačil telefon a auto. Dnes chtějí zákazníci být především informovaní, aby se mohli sami rozhodovat. Až 90% klientů se s firmou chce spojit až v okamžiku, kdy jsou připraveni nakupovat. Proto zákazníci tráví více času hledáním informací na internetu a oblasti jako online marketing, content marketing nebo inbound jsou stále častěji tématy, která Salesforce pomáhá českým firmám řešit," uvádí Zdeněk Pejcel, zástupce Salesforce pro Českou Republiku a Slovensko v oblasti malých a středních podniků.
Salesforce je aktuálně šestou největší softwarovou společností na světě a netají se ambicí postoupit v roce 2016 na čtvrtou nejvyšší příčku tohoto srovnání. Salesforce roste již několik let po sobě jak na trzích, kde je velmi dobře etablovaný - v severní Americe a západní Evropě - tak na rostoucích trzích ve východní Evropě, Blízkém východě či v Asii. V České republice platformu Salesforce využívají stovky zákazníků od malých a středních společností až po velké podniky ze všech možných oborů.
Na setkání, jehož účelem byla inspirace a výměna zkušeností mezi stávajícími klienty Salesforce, se sešli zástupci menších a středních firem.
Ve dnech 15. - 18.9. 2015 probíhala v San Francisku největší softwarová konference na světě DreamForce, která představila poslední inovace jako například Internet věcí (IoT) a poukázala na nové možnosti využití platformy pro podniky po celém světě.
V České republice chce Salesforce podporovat především firmy, které chtějí být o krok napřed, inovovat, strategicky řídit své obchodní a marketingové procesy a akcelerovat růst.
Článek ASSIST spol. s r. o. ze dne středa 30. září 2015
CRM Salesforce pomáhá růstu českých firem