Začátkem června 2011 bylo ve společnosti Casablanca INT otevřeno nové oddělení zákaznické péče - customer care. Jeho vznik byl pečlivě plánovaným krokem, který má za úkol přinést zákazníkům kvalitnější péči a obchodníkům zpětnou vazbu o jejich spokojenosti a potřebách.
"Hlavním úkolem tohoto oddělení je rychlé, kvalitní a profesionální vyřízení zákaznických požadavků. Zároveň s tím se budeme snažit i o pravidelné informování o nových produktech a službách, které mohou přinést efektivitu podnikání našich klientů. Samozřejmostí této pravidelné komunikace bude následné zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, a to ve všech atributech jako jsou: kvalita služeb, komunikace, cena a rozvoj," říká ke zřízení tohoto oddělení Petr Šimpach, obchodní a marketingový ředitel Casablanca INT.
Oddělení péče o zákazníky má v současné době 4 zaměstnance a jeho vedoucím je Kristýna Melicharová. Kristýna působí ve společnosti již od roku 2006, když předtím pracovala jako sales support ve firmě ČD-Telematika a.s. V Casablanca INT zastávala nejprve pozici vedoucího týmu v oddělení sales support, v posledních letech pak celé toto oddělení řídila. Pro vybudování oddělení zákaznické péče a jeho následný rozvoj má tedy ty nejvyšší předpoklady a zkušenosti.
Všichni zaměstnanci tohoto nového oddělení byli pečlivě vybíráni a jsou neustále zdokonalováni pravidelnými odbornými školeními, která zajistí jejich profesionální přístup a vstřícné jednání se zákazníky.
Pro zjednodušení komunikace byla pro dotazy, náměty a požadavky vyčleněna bezplatná telefonní linka 800313130, současně je možné se na toto oddělení obracet i prostřednictvím e-mailu obchod@casablanca.cz.
"Věříme, že existence nového oddělení zákaznické péče (customer care) pomůže vylepšit celkový přístup naší společnosti k našim zákazníkům, a jim poskytne výhody v komunikaci s námi," doplňuje Petr Šimpach.
Článek Casablanca INT s.r.o. ze dne pondělí 13. června 2011
Casablanca posiluje bezpečnost českého internetu připojením k projektu FENIX
Cloud BIG BLUE ONE rozšíří své kapacity a možnosti
Oficiální vyjádření k havárii v DataCentru Casablanca
Casablanca mění korporátní identitu
Casablanca zvyšuje kvalitu projektového řízení
Jean-Paul Clement v Casablance: partnerský projekt pokračuje
BigBlueOne.cz: veřejné cloudové řešení BIG BLUE ONE na bázi HP CS Matrix
Casablanca INT: 15 let na trhu internetových, datových a hlasových služeb
Casablanca má nové oddělení zákaznické péče
Casablanca: certifikát IPv6 Verify pro služby internet
DataCentrum Casablanca INT: nový datový sál s investicí přes 20 milionů Kč
Casablanca INT oznámila koupi společnosti Netway.CZ
Casablanca INT oznamuje hospodářské výsledky za rok 2008
Casablanca rozšířuje a modernizuje jednoho z největších tuzemských datacenter
Casablanca INT překonala hranici 100 milionů korun
Telehouse Centrum Casablanca INT
Casablanca INT expanduje na poli hlasových služeb a serverhousingu