Společnost Casablanca INT se po pěti letech používání komiksové image rozhodla pro změnu a v těchto dnech úspěšně dokončila tříměsíční proces kompletní změny své korporátní identity.
Změna korporátní identity byla nastartována nejprve v loňském roce přechodem k propagaci nejnovějšího z produktů - cloudového řešení BIG BLUE ONE, a nyní komplexním procesem, kdy došlo ke změně loga, stěhování do nových prostor a spuštění nového webu.
Nové logo a styl
Změnou loga chce Casablanca vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti, který se týká virtualizace, modernizace produktů, projektů, procesů a vstupu do nové éry, ve které je společnost o krok napřed. Hlavní rozdíl je na první pohled patrný zejména v použitém fontu a claimu loga, jež získalo větší vypovídající hodnotu i v českém jazyce.
"Původní podstata loga zůstala zachována, avšak změnili jsme grafický design, který představuje naše současné postoje, styl myšlení a práce. Za 17 let své existence jsme se postupně propracovali mezi špičky ve svém oboru, avšak ani v letech růstu či boomu neusínáme na vavřínech a neustále investujeme nejen do technologií a lidských zdrojů. Víme, že naše produkty patří k tomu nejlepšímu co je na trhu k dispozici, a tak to musí vyzařovat i z naší image. I přesto, že máme za sebou dlouhou cestu a tradici, nestárneme, ale naopak mládneme. Svěží a současný neformální styl přináší nyní to nejlepší možné řešení, oslovuje potenciální zákazníky a navíc ukazuje budoucí směr rozvoje," zdůvodnil zásadní změnu v Casablanca INT Dr. Milan Švácha, jednatel společnosti.
Nové prostory
V duchu této image se společnost Casablanca rozrostla v nedávné době i prostorově. Obchodní oddělení, sales support, marketing, customer care a oddělení vývoje se nastěhovali do zcela nových prostor na Praze 4. Tyto moderní kanceláře se nachází na rohu ulic Budějovická a Sedlčanská v budově Tetris Office building. Technické oddělení a prostory celého DataCentra zůstávají i nadále na adrese Vinohradská 184, kde budou pro klienty k dispozici ve stejném režimu jako doposud.
Přeměna identity samozřejmě prochází napříč všemi prostředky firemní komunikace - od vizitek, produktových letáků, prezentací, tiskových materiálů, přes obrandování vozů a interiérů, venkovní reklamu, až po drobný firemní merkantil a dárkové reklamní předměty. Zkrátka všemi formami, kterými společnost může působit na okolní svět, z nichž významným prvkem je firemní web společnosti, a proto se kompletní změna nevyhnula ani jemu.
Nový web
Posledním krokem v procesu přeměny corporátní identity Casablanca INT bylo spuštění nového webu casablanca.cz. Dosavadní webové stránky spolu se svou image představovanou konceptem asociace názvu společnosti s oscarovým filmem již nevyhovovaly současnému chápání firemních webových prezentací.
"Web je nyní koncipován tak, aby byl co nejpřehlednější, umožňoval jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům velmi snadnou navigaci, a tak je orientován především produktově a zákaznicky. Nová verze nabízí jednoduše strukturovanou nabídku produktů a přístupy do zákaznických portálů jsou vždy po ruce. Zároveň je web vizuálně atraktivní díky grafickému stylu v asociaci s dnes tolik moderním aplikačním prostředím," popsal novou webovou prezentaci Petr Šimpach, obchodní ředitel společnosti.
Tímto se společnost definitivně rozloučila s komiksovou postavou Humphrey Bogarta a přivítala s otevřenou myslí novou moderní dobu, ve které je budoucnost již nyní.
Článek Casablanca INT s.r.o. ze dne čtvrtek 24. října 2013
Casablanca posiluje bezpečnost českého internetu připojením k projektu FENIX
Cloud BIG BLUE ONE rozšíří své kapacity a možnosti
Oficiální vyjádření k havárii v DataCentru Casablanca
Casablanca mění korporátní identitu
Casablanca zvyšuje kvalitu projektového řízení
Jean-Paul Clement v Casablance: partnerský projekt pokračuje
BigBlueOne.cz: veřejné cloudové řešení BIG BLUE ONE na bázi HP CS Matrix
Casablanca INT: 15 let na trhu internetových, datových a hlasových služeb
Casablanca má nové oddělení zákaznické péče
Casablanca: certifikát IPv6 Verify pro služby internet
DataCentrum Casablanca INT: nový datový sál s investicí přes 20 milionů Kč
Casablanca INT oznámila koupi společnosti Netway.CZ
Casablanca INT oznamuje hospodářské výsledky za rok 2008
Casablanca rozšířuje a modernizuje jednoho z největších tuzemských datacenter
Casablanca INT překonala hranici 100 milionů korun
Telehouse Centrum Casablanca INT
Casablanca INT expanduje na poli hlasových služeb a serverhousingu