Západočeské konzumní družstvo (ZKD) Sušice ve výběrovém řízení pro implementaci nového IS na řízení svého logistického centra vybralo společnost CCV Informační systémy, která uspěla se svým specializovaným oborovým řešením CCV Řízený sklad.
Vítězné řešení CCV Řízený sklad je založené na platformě Microsoft Dynamics a představuje špičkový systém pro řízení skladového hospodářství (WMS - Warehouse Management System). CCV Řízený sklad je profesionální řešení s využitím radiofrekvenčních terminálů komunikujících on-line. Systém zaznamenává a řídí všechny skladové operace.
Moderní logistické centrum bude zásobovat rychloobrátkovým zbožím více jak 400 prodejen. Díky nárůstu objemu manipulovaného zboží dojde ke zvýšení obratu velkoobchodního skladu až na jednu miliardu korun.
"Naše prodejny denně navštěvuje okolo 30 tisíc spotřebitelů. Obstát v dnešním konkurenčním boji však znamená nabízet zákazníkovi nejenom zajímavý sortiment za dobrou cenu, ale poskytnout mu celkový servis, který očekává. Jeho důležitou součástí je bezchybná a efektivní logistika, proto jsme pro projekt modernizace našeho logistického centra zvolili skladové řešení od společnosti CCV Informační systémy," vysvětluje volbu dodavatele Ing. Roman Bruzl, předseda ZKD Sušice.
Stěžejním požadavkem na nový informační systém bylo ucelené pokrytí logistických procesů a jejich vzájemná provázanost. Z těchto důvodů bylo zvoleno WMS řešení CCV Řízený sklad, které využívá on-line komunikující mobilní terminály pro řízení manipulace se zbožím a lepší organizaci práce skladníků, ve druhé etapě doplněné technologií hlasového navádění pro komunikaci skladníků s počítačem, který řídí celý skladovací proces, také pomocí hlasu.
"Zavedení stabilního on-line systému pro řízení skladové logistiky s vysokým stupněm technologické vyspělosti umožní nejen zvýšení produktivity práce způsobené výrazným zrychlením a zjednodušením skladových a meziskladových operací, ale také snížení nákladů na provoz skladu," komentuje konkrétní přínosy Ing. Vladimír Teplý, architekt řešení CCV Řízený sklad.
Výrazné zefektivnění procesů
Hlavními přínosy řešení CCV Řízený sklad jsou využití on-line komunikujících radiofrekvenčních terminálů pro automatizovanou identifikaci EAN kódů zboží a pokrytí veškerých procesů skladové logistiky se schopností automatického zaznamenávání a řízení všech skladových operací. Využitím těchto terminálů zároveň dochází k úplnému odstranění papírového oběhu dokladů pro skladové pohyby zboží, což umožní odbourat náklady spojené s tiskem příkazů vychystání a podobně. Podmínkou je řádné označení zboží čitelným čárovým EAN kódem. Využití moderních technologií a automatické identifikace zboží navíc umožní výrazný nárůst kapacity skladu, a to spolu s minimální hrozbou jeho kolapsu ve špičkách a eliminací chyb způsobených lidským selháním.
Moderní logistické centrum s kvalitním dodavatelským servisem
Příprava a zahájení modernizace velkoobchodu v Sušici probíhaly v průběhu roku 2010 s cílem vytvořit moderní logistické centrum, které bude zásobovat více jak 400 prodejen potravinářským sortimentem a zbožím denní potřeby. Zadavatel hodnotil a posuzoval ve výběrovém řízení kromě vítězného řešení od CCV Informační systémy také další nabídky nejvýznamnějších specializovaných dodavatelů WMS řešení.
Vzhledem k nárůstu kapacity skladu a objemu manipulovaného zboží dojde ke zvýšení obratu modernizovaného velkoobchodního skladu na takřka jednu miliardu korun, což bude znamenat i vytvoření nových pracovních míst v Sušici. Cílená a systémově řízená organizace skladu navíc zrychlí přípravu objednávek a sníží čas potřebný na jejich realizaci, čímž dojde ke zkvalitnění a zefektivnění dodavatelského servisu. Celý proces modernizace bude dokončen v průběhu letošního roku.
Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 18. ledna 2011
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI