Nasazení řešení Instantní sklad od CCV Informační systémy v internetovém obchodě s hračkami Multitoys.cz značně zrychlilo výdej zboží ze skladu se současnou úsporou 75% času v přípravě podkladů pro vyskladnění a naskladnění zboží.
Zásadní zlepšení klíčových parametrů skladovacích procesů nastalo prakticky okamžitě po nasazení CCV nstatntního skladu. Již pátý den od uzavření smlouvy totiž dostávali skladníci ve společnosti Multitoys.cz pokyny automaticky přímo z e-shopu do jejich mobilní čtečky, která přesně určovala jaké zboží a odkud je třeba vyskladnit. Management internetového obchodu navíc získal možnost sledovat reálný stav veškerého zboží na skladě a jeho pohyby jako je příjem, výdej nebo přesun.
"Naším cílem je rozvíjet CCV Instantní sklad tak, aby dokázal zefektivnit skladové hospodářství co nejrychleji od okamžiku nasazení, a to bez ohledu na tržní segment. Nové funkce, jako například řízení vychystávání podle priorit včetně optimalizace tras pro vyskladňování zboží nebo přehledná vizualizace stavu zásob proto posouvají snadnou nastavitelnost systému zase o kus dále. Instantní sklad, který je dostupný formou služby (SaaS - Software as a Service) na cloudové platformě Microsoft Azure oslovuje nové zákazníky i díky nedávným inovacím,“ říká Václav Kameníček, ředitel divize Inovace a mobilní řešení společnosti CCV Informační systémy.
Desetinásobné zrychlení výdeje zboží nebo tříčtvrtinová úspora času pak vyplynuly z vyhodnocení prvních dvou měsíců provozu od nasazení řešení CCV Instantní sklad, které pozitivně hodnotí i majitel Multitoys.cz Josef Pakantl: "Díky přesné znalosti skladových zásob objednávám od dodavatelů jen zboží, které je nutné. Instantní sklad se mi již několikanásobně vyplatil jen na úspoře financí při objednávání zboží."
Rychle vyřešené problémy
Úvahy o implementaci systému na řízení skladu vyplynuly ve společnosti Multitoys.cz z problémů, které se začaly kupit v souvislosti s narůstající poptávkou v posledním období. Konkrétně se projevovaly například pomalou expedicí objednaného zboží ze skladu, zbytečně velkými skladovými zásobami některých výrobků nebo nepřehlednou a náročnou ruční agendou vedení skladu a expedice.
Nasazení samotného řešení bylo velmi rychlé, CCV Informační systémy vše zvládla za jediný den. Jeho součástí přitom bylo i označení veškerých pozic ve skladu a zprovoznění čteček čárových kódů. Díky propojení e-shopu a Instantního skladu došlo k okamžitému zahájení předávání informací k vyskladnění a tedy i zcela zásadnímu zefektivnění tohoto procesu.
K plnohodnotnému řízení skladu - a vyřešení nahromaděných problémů - tak v Multitoys.cz bylo třeba provést pouze vstupní inventuru.
Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 26. ledna 2016
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI