Nově nasazený CRM systém Microsoft Dynamics 365 včetně dalších nástavbových funkcí od CCV dokáže i do budoucna lépe pokrýt potřeby oddělení obchodu, marketingu i technické kontroly výrobní společnosti ISAN Radiátory.
Nároky zákazníka stále rostou a udržet jeho spokojenost klade vysoké nároky na firemní zdroje. Potřeba využití aktuálních přístupů a moderních nástrojů k řízení tohoto procesu vyústila ve společnosti ISAN Radiátory v požadavek na nový CRM systém, jímž měl být nahrazen nebo vylepšen systém stávající.
"Komplexní přehledná databáze obchodních vtahů, kontaktů a zájemců včetně aktivit je základním nástrojem obchodníka pro kvalitní práci se zákazníkem. V našem případě to je právě obchod, který se systémem nejvíce pracuje, a to od správy kontaktů, společností, tvorby nabídek až po proces reklamace. Modul nabídek funguje na bázi generátoru cenových nabídek. Automatická konfigurace nad produkty vytváří velice jednoduše cenové nabídky, u větších projektů umožňuje systém import položek nabídky přímo do CRM. Distribuce nabídek zákazníkovi je tak velmi rychlá. Nabídky je možné kopírovat nebo verzovat a to jak pro stejný, tak jiný obchodní vztah," říká Michaela Zmítková, manager systémů obchodního oddělení ve společnosti ISAN Radiátory.
Díky propojení CRM s ERP systémem se do Microsoft Dynamics 365 okamžitě dostává i zpráva o stavu nabídky, její realizaci a veškeré důležité informace k nabídce jsou tak na jednom místě.
Moderní analytické nástroje pro lepší přehled
Pro lepší vyhodnocování aktivit marketingu, obchodu, oddělení technické kontroly, pro lepší podporu prodeje, plánování kapacit i zásob bylo ve společnosti ISAN Radiátory nasazeno i řešení Power BI.
"Power BI analytický nástroj dokáže vyhodnotit a zobrazit v podobě tabulek a grafů data z CRM i ERP systému a slouží tak vedoucím pracovníkům jako podklad ke správným rozhodnutím. Oblastí, které dokáže efektivně pokrýt Microsoft Dynamics 365 je mnoho, a společnost ISAN Radiátory je ukázkovým příkladem společnosti, která se nebrání novinkám a rozvoji, které bezpochyby vedou i k rozvoji péče o zákazníka a usnadnění práce zaměstnanců," říká Lubomír Veselý, obchodní ředitel společnosti CCV Informační systémy.
Již nyní se počítá s větší podporou marketingového oddělení v podobě zavedení lead scoringu a marketingové automatizace, jenž zapadnou ještě lépe do 360° péče o zákazníka.
Kvalitní servis a služby zákazníkům
Služby zákazníkům zajišťuje ve společnosti ISAN Radiátory oddělení technické kontroly. Servisní pracovníci využívají CRM systém pro evidenci doručeného zboží z reklamací. Nahradila se tak externí elektronická kniha reklamací a stížností. Společně s využitím systému na správu dokumentů, Microsoft SharePoint, mohou pracovníci technické kontroly přikládat fotografie reklamací přímo k řešenému případu.
Dalším ulehčením je možnost aktivace automatických procesů v CRM systému, díky kterým je zadavatel případu informován o jeho stavu a vyhodnocení. Díky správě servisních případů v CRM systému a spolupráci s obchodním oddělením dochází k rychlejšímu vyřešení reklamací a jiných zákaznických požadavků.
Samotná práce s CRM systémem probíhá odděleně v prostředí webového prohlížeče, ale i tak je systém oboustranně propojen s Microsoft Outlook pro usnadnění příjmu požadavků. Uživatel si může vybrat e-maily, které považuje za relevantní, a propsat je do Microsoft Dynamics 365, a to i z mobilního telefonu.
"Propojení systému CRM a Outlooku nám umožňuje rychlé vytvoření nabídky a evidenci poptávky v jednom kroku," doplňuje Michaela Zmítková. Velkým přínosem je evidence historie komunikace u obchodních vztahů a přehledné informace vztahující se k případům nabídkám i zájemcům.
O společnosti ISAN Radiátory
Značku ISAN českého výrobce topných těles s více než šedesátiletou tradicí zná v tuzemsku téměř každý. Díky zaměření na spokojenost zákazníka v podobě splnění vysokých požadavků na kvalitu, design výrobků a následný servis se prosazuje i na zahraničních trzích, kam exportuje více jak 80% své produkce.
Výrobní portfolio je značně široké a diferencované a klade zvýšené nároky na evidenci a kontrolu zpracovávaných dat. K nejkomplikovanějším patří správa dat při nabídce atypických těles, tedy efektivní sladění při řízení sériové a kusové výroby.
Článek CCV, s.r.o. ze dne pondělí 28. května 2018
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI