Česká výrobní firma VMS Vision nasazením CRM od CCV Informační systémy vyřešila hned několik potřeb najednou. Dodané řešení pomáhá s péčí o zákazníky a řízením celé distrtibuční sítě.
Spolu se zkvalitněním péče a samotného způsobu práce se svými zákazníky nový CRM systém funguje zejména jako řešení pro řízení distribuční sítě. To vše spolu s krátkou dobou návratnosti vložené investice a bezproblémovou integrací s podnikovým informačním systémem představuje pro obchod i marketing VMS Vision účinného pomocníka.
"Budování vztahů se zákazníky je pro výrobní firmy tohoto typu zcela klíčové, a proto jsme rádi, že zde CRM systém pomáhá detailnímu porozumění individuálních zákaznických požadavků. To pak v konečném důsledku vede k lepšímu zacílení široké nabídky vyráběných produktů," říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services společnosti CCV Informační systémy.
Lepší řízení distribuční sítě se projevuje do návratnosti investice
Společnost VMS Vision se během své 20leté historie stále více zaměřovala na konstruování a samotnou výrobu svého portfolia, známého pod značkou ekoTAB, přičemž průběžně budovala síť stabilních a perspektivních obchodních partnerů.
"Našim cílem je zaměřit se na to, co umíme nejlépe, tedy vývoj a výrobu vizuálních prostředků, které usnadňují lidem sdělování myšlenek. Úspěšný prodej našich výrobků koncovým zákazníkům je však neméně důležitý. Jsem proto rád, že jsme nasazením nového CRM získali, mimo jiné, efektivní nástroj k řízení celé naší distribuční sítě," říká Libor Kožoušek, jednatel společnosti VMS Vision.
Systém Microsoft Dynamics CRM dodala společnost CCV Informační systémy a je zde využíván v on-line verzi s využitím platformy Microsoft Azure a napojen na stávající ekonomický systém QI. Návratnost investice do na míru upraveného systému a všech uživatelských licencí je podle odhadů vedení společnosti 18 měsíců.
Přehled a úspora času pro vedení, marketing i obchodníky
Díky novému CRM tak s pomocí funkcí, jako je segmentace dealerů, přesná evidence obchodních aktivit, plánování a kontrola obchodníků, automatická tvorba objednávek a šablon nabídek nebo příprava na schůzku se stávajícím či potenciálním zákazníkem, dochází k úspoře významného množství času. Jednotliví obchodníci a jejich vedení tak mohou lépe zacílit péči o zákazníky.
Zvýšenou výkonnost díky nasazení CRM systému zaznamenává nejen obchod, ale také marketing VMS Vision. Procesy komunikace s obchodníky i zákazníky jsou nyní nejen efektivně řízeny, ale také vzájemně koordinovány. V případě společnosti VMS Vision se jedná jak o kompletní správu marketingových kampaní a jejich vyhodnocování, tak i o správu odpovědí na tyto kampaně, zavedení emailových šablon nebo nástrojů segmentace zákazníků - marketingových seznamů.
Integrací CRM se službou MailChimp navíc lze využít automatizace emailových kampaní a v konečném důsledku i lepší získání přehledu o tom, co zákazníky VMS Vision skutečně zajímá.
Článek CCV, s.r.o. ze dne středa 4. května 2016
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI