Směrnice GDPR posouvá ochranu osobních údajů na vyšší úroveň a přísněji stanovuje pravidla pro zacházení s nimi. Mezi osobní údaje už nepatří jen jméno, pohlaví, rodinný stav či rodné číslo. Nově přibývá např. IP adresa, e-mail, fotografie, videa nebo tzv. cookies.
Platnost a dodržování pravidel plynoucích z GDPR bude muset každý správce a zpracovatel osobních údajů kdykoliv prokazatelně doložit a prokázat, že využívá pouze ta data, která jsou ke konkrétnímu účelu nezbytná. Pro tento účel se nabízí využít Microsoft Dynamics 365, který je ideálním nástrojem pro správu osobních dat.
Dynamics 365 je cloudová služba a zajišťuje nadstandardně vysokou bezpečnost dat. Jedná se o multifaktorovou autentizaci, ochranu před kybernetickými útoky, customer lockbox, šifrování dat nebo smluvní podmínky.
Dynamics 365 umožňuje mít všechna data na jednom místě, o každém kontaktu jsou zde vedeny informace, co se s ním dělo, jakým způsobem se s ním zacházelo. Nad každým údajem i krokem je v Dynamics 365 veden audit a je možné se kdykoliv podívat do historie. Výkon práv jednotlivých subjektů je zde mnohem jednodušší a přehlednější než v externích dokumentech nebo excelech.
U každého kontaktu je možné přehledně vést informace, které souvisí s ochranou osobních údajů. Na obecných základech a principech ochrany osobních údajů nařízení nic nemění, primárním důvodem by měl být informovaný a svobodný souhlas uživatele.
V současnosti se objevují nedostatečně komunikované podmínky, za kterých jedinec souhlas uděluje, chybí např. často určení doby nebo účel použití. Všechny tyto informace je možné vést přehledně u kontaktu přímo v CRM systému.
Bude trvat do května 2018, než vejde GDPR v účinnost, avšak už teď je nutné podnikat na straně správců a zpracovatelů osobních údajů kroky k tomu, aby byli na účinnost nařízení připraveni.
Jsou stanoveny vysoké sankce za nedodržení tohoto nařízení, nelze brát tuto směrnici na lehkou váhu.
Článek CCV, s.r.o. ze dne čtvrtek 29. června 2017
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI