Nasazením nového CRM od CCV Informační systémy přináší zefektivnění distribučních kanálů, podporu obchodních a marketingových aktivit, jejich přesnější zacílení na detailní znalost zájmu zákazníků a zvýšení výkonnosti vlastních pracovníků.
Hlavním cílem je využívat ucelený systém budování vztahu se zákazníky, který bude podporovat všechny distribuční kanály společnosti eD‘ system Czech. Již v první fázi nasazení je přitom realizována podpora call centra a pipeline managementu - systému správy obchodních příležitostí.
Součástí nasazení řešení Microsoft Dynamics CRM je už v první fázi integrace jak s digitální ústřednou call centra, tak i podnikovým informačním systémem. Stane se tak klíčovým nástrojem pro automatizaci marketingových kampaní, personalizaci webových stránek i direct marketingových aktivit. Smyslem je nastavit jednotný proces tvorby a správy obchodních příležitostí, který bude sdílený napříč všemi distribučními kanály. Potenciální zákazníky umožní lépe oslovit výhodnější nabídkou s využitím takzvaného lead scoringu.
"Jako zákaznicky orientovaná firma se chceme k našim zákazníkům chovat zcela osobně, přestože jich je skutečně velké množství. S pomocí CRM systému máme možnost lépe naplnit jejich očekávání. Víme, o jaké produkty se zajímají a které komunikační kanály upřednostňují. Díky tomu jsme jim připraveni nabídnout formou personalizovaných webů nebo relevantního oslovení ve správnou chvíli přesně cílenou a prakticky neodmítnutelnou nabídku. Cíl je přitom jediný - spokojený zákazník. Integrujeme CRM se stávajícími systémy a rozšiřujeme řadou inovativních nadstavbových řešení, proto jsme jako dodavatele vybrali CCV Informační systémy," říká Michal Pavlorek, E-commerce ředitel společnosti eD‘ system Czech.
Oproti stávajícímu CRM systému, který již nedostačoval rostoucím potřebám digitálního marketingu, dokáží v eD‘ system Czech nový Microsoft Dynamics CRM velmi dobře využít mimo jiné i dovnitř firmy, a to díky lepší měřitelnosti celé řady procesů souvisejících s obchodními a marketingovými činnostmi jako jsou telefonáty, úspěšnost emailového sdělení, prokliky v online kampaních nebo měření míry návratnosti dotazníkových šetření.
Správný obsah správným kanálem ve správnou dobu
CRM systém představuje prostředek pro budování kvalitnějších vztahů se zákazníky i díky schopnosti zjistit co nejvíce o jejich zájmech a potřebách. Varianty personalizace obsahu nabídek pak jsou prakticky neomezené, ať již emailem s vazbou na nástroje v MailChimp nebo s pomocí webových stránek. Vždy však musí odpovídat tomu, jaký obsah zákazníka zaujal v předchozí komunikaci.
"Využitím Microsoft Dynamics CRM a propojením s best of breed softwarem je možné vytvořit mimořádně přesná data, na základě kterých lze nejen vyhodnocovat obchodní potenciál jednotlivých zákazníků a efektivně ho využít, ale učit se z měřitelných výsledků a zlepšovat obchodní a marketingové procesy," říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services společnosti CCV Informační systémy.
Aktivity každého zákazníka jsou v CRM systému zaznamenávány a bodovány. Důležitá je především skutečnost, že se tak neděje na úrovni obecných čísel, ale zcela konkrétních uživatelů. Výsledkem pak je jejich seznam s přiřazenými konkrétními počty bodů. Čím vyšší skóre přitom uživatel má, tím vyšší je pravděpodobnost, že nakonec uskuteční obchod.
Ve správném okamžiku proto přichází cílená, na míru připravená nabídka společnosti eD‘ system Czech. V případě velkých skupin uživatelů pak CRM umožňuje i jejich detailnější segmentaci prostřednictvím tagování oblastí jejich zájmu včetně schopnosti sledovat, jak se tyto oblasti vyvíjejí v průběhu rozhodovacího procesu zákazníka.
Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 12. července 2016
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI