CCV Informační systémy představuje novou verzi řešení elektronické výměny dat ORION EDI 2016 - vysoká úroveň zabezpečení přenášených i uložených dat, nové funkce a doplňkové služby, výrazně příjemnější a přehlednější uživatelské prostředí.
Mezi řadou jeho zcela ojedinělých funkcí ORION EDI 2016 lze jmenovat například Příjmové místo, Instantní platbu nebo Inventory Report pro přehled o stavu zásob u obchodních partnerů. Novou rozšířenou podobu získalo také webové EDI (Electronic Data Interchange) i modul sledování zpožděných nebo nedoručených elektronických dokladů.
Výčet nových funkcí rozšiřuje také elektronický katalog pro jednodušší zalistování produktů u odběratelů. Bezpečnost při práci s daty pak dokládá certifikace ISO 27001 od renomované certifikační autority TÜV SÜD Czech, kterou CCV Informační systémy získalo jako dosud jediný tuzemský EDI poskytovatel.
Posílení pozice
Dnešním spuštěním nové verze ORION EDI 2016 potvrdila společnost CCV Informační systémy svoji dlouholetou pozici technologického lídra v oblasti elektronické výměny dat (EDI) v České republice a na Slovensku. Již nyní prostřednictvím svého konsolidačního centra ORION přenese každý měsíc miliony elektronických obchodních dokladů (EDI zpráv) tisícům protistran.
"Inspiraci jsme při vzniku ORION EDI 2016 čerpali v první řadě u našich zákazníků. Zejména díky jejich podnětům a přáním je v nové verzi tolik rozšiřujících funkcí a inovací. Práce s elektronickými doklady je navíc nyní nejen bezpečnější, ale také komplexnější a výrazně efektivnější. Zejména velcí zákazníci nejenže požadují maximální úroveň zabezpečení přenášených informací, ale sami ji i pravidelně testují. Těší mě proto, že jsme v těchto testech vždy plně obstáli,“ říká David Reichel, architekt řešení ORION EDI a ředitel divize eBusiness společnosti CCV Informační systémy.
Slova o zvýšeném důrazu na bezpečnost potvrzují i zákazníci. "Pokud dáváme data ke zpracování či úschově třetím subjektům, vyžadujeme od nich, aby prokázali svoji schopnost trvale na nich uplatňovat bezpečnostní opatření na nejvyšší možné úrovni. Kromě našich vlastních testů spolehlivosti je další nezbytnou součástí i certifikace od renomované světové organizace," říká Pavel Moravec, ředitel ICT ve společnosti Nestlé Česko.
Bezproblémový přechod
Přechod na novou verzi ORION EDI 2016 bude pro všechny zákazníky zcela plynulý a bezproblémový. Již dnes ji totiž aktivně využívá více než 70 zákazníků, mezi nimi i ti, kteří na některé nové funkce jako Příjmové místo nebo Instantní platba nechtěli čekat až do okamžiku oficiálního spuštění. Díky tomu mohli jejich přínosy již s předstihem plnohodnotně používat a také dobře otestovat nové uživatelské prostředí. Zbývajících více než 1500 zákazníků pak postupně přejde na novou verzi do konce letošního roku.
Snadnější práce s doklady
Na výsledné podobě ORION EDI 2016 mají výrazný podíl i samotní zákazníci, jejichž náměty na zefektivnění práce byly do nové verze velmi pečlivě zakomponovány, jak potvrzuje Táňa Kaizarová, EDI administrátorka společnosti Bochemie: "Velmi oceňuji, když se systém umí přizpůsobit člověku, proto se mi moc líbí řada možností vlastního nastavení v novém Orionu. Už v základním nastavení jsou informace přehledné, to podstatné je na očích a k detailům se dostanu intuitivně."
Užitečné inovace
Jednou z klíčových změn, které s sebou ORION EDI 2016 přináší, je výrazné rozšíření možností práce s doklady, a to díky službě Příjmové místo. To se tak stalo jeho novou a zcela nezávislou vstupní branou zaměřenou na veškeré podnikové procesy oběhu elektronických dokumentů.
Umožňuje totiž vkládat, sdílet a schvalovat nejen doklady z elektronické fakturace, ale i další dokumenty vzniklé mimo EDI komunikaci, například rozhodnutí orgánů veřejné moci v elektronickém formátu a podobně. Tyto dokumenty, opatřené elektronickým podpisem, lze následně spolu se všemi ostatními EDI doklady důvěryhodně archivovat.
Díky Příjmovému místu je tak nyní možné mít všechny důležité dokumenty efektivně, přehledně a bezpečně archivované na jediném místě. Důvěryhodný archiv tak v rámci ORION EDI 2016 získal zcela nový rozměr pro své využití.
Další významnou inovací je služba ORION Instantní platba, která umožňuje uživatelům ORION EDI 2016 získat jediným kliknutím téměř okamžitě finanční prostředky na své provozní financování z dosud neuhrazených faktur.
Prostřednictvím systému investiční aukce a s využitím EDI je tak možné si zajistit 80 % hodnoty vybrané faktury až o několik měsíců dříve oproti termínu jejich splatnosti. Zbylých 20% obdrží zájemce o tuto výrazně jednodušší obdobu klasického bankovního faktoringu po uhrazení faktury odběratelem.
V neposlední řadě je třeba v souvislosti s oficiálním uvedením ORION EDI 2016 na trh zmínit službu Inventory Report, která poskytuje dodavatelům do obchodních řetězců informace, kolik jejich zboží se na jednotlivých prodejnách odběratelů za dané období prodalo a jak se vyvíjejí jejich zásoby.
Získané údaje umožní přesně zhodnotit úspěch konkrétních prodejních akcí, porovnat prodeje s minulými obdobími a také včas připravit dodávku nového zboží. To vše je možné díky tomu, že Inventory Report stahuje a zpracovává údaje, které obchodní řetězce dávají k dispozici v EDI zprávě INVRPT.
Inovovanou podobu získalo také webové EDI, které ještě více odráží obchodní praxi společností, které zatím EDI neintegrovaly. Novým pomocníkem pro zajištění plynulého zásobování a cashflow pak je asistent hlídající zpožděné nebo nedoručené elektronické doklady, umožňující například včas reagovat na odeslané faktury, které příjemce v obvyklém termínu neakceptoval.
Výčet nových funkcí rozšiřuje také elektronický katalog, který slouží pro správu kmenových dat a jednodušší zalistování produktů u odběratelů.
Článek CCV, s.r.o. ze dne pondělí 14. září 2015
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI