Hlavními bonusy jsou dokonalý přehled o práci jednotlivých skladníků a online zobrazení stavu zásob se zdravou výživou a fitness vybavením na grafické mapě skladu. Zrychlení odbavení zásilek a expedice zboží podporuje řízení požadavků podle typů objednávek a strojové odesílání informací o zásilkách na přepravce.
Společnost Selltime provozuje pod značkou Aktin nejen fitness magazín a internetový obchod, ale také čtyři kamenné prodejny v Praze a Brně. Růst firmy si v uplynulém roce vynutil investici pro výkonnější, rychlejší a přesnější logistiku. Požadavkem na zavedení software WMS (Warehouse Management System) bylo také zvýšit produktivitu práce ve skladu.
"Dříve jsme ve skladu už měli zavedenu adresaci přihrádek a pickeři používali radiofrekvenční čtečky, ale vychystávání probíhalo komplikovaně podle papírů, což skladníky zdržovalo. Řízení priorit vázlo a bylo závislé na vedoucím. Dnes jsou skladové procesy řízeny pomocí WMS a veškeré požadavky z objednávek přenášeny přímo na terminály skladníků," říká Miroslav Králík, vedoucí manažer prodeje a logistiky Aktin.
Vyšší objemy logistiky s menším počtem lidí
Nasazení systému LOKIA WMS mělo okamžitý dopad na snížení pracnosti ve skladu při současném zvýšení přesnosti a přehlednosti všech procesů. Přestože se tým zaměstnanců ve skladu snížil o více než čtvrtinu na přibližně dvacet skladníků, zvládá výrazně více práce, než tomu bylo dříve.
Již během prvních 3 měsíců po startu systému vyskladnil Aktin s pomocí systému přes 100 tisíc příkazů, vyexpedoval 35 tisíc zásilek zákazníkům a tento objem nadále zvyšoval.
"Naše práce je velmi pružná, skladujeme desítky tisíc položek a priority se poptávkami zákazníků často mění v průběhu dne. Mimořádnou prověrkou pro nás byl konec roku, kdy je objem zásilek násobně vyšší, ale s podporou systému jsme neměli problémy pružně vykrývat požadavky prodejen ani přímých zákazníků," vysvětluje Miroslav Králík.
"Pro Aktin jsme premiérově nasadili modul pro automatizovanou agregaci dopravních služeb s partnerskou aplikací Balíkobot. Náročnému předávání požadavků tak pomohlo odstranění zbytečných papírů, prodlev a chyb v přepisování informací pro dopravce," dodává Tomáš Kormaňák, produktový manažer LOKIA WMS.
O projektu Aktin a společnosti Selltime
Selltime s.r.o. provozuje čtyři prodejny v Praze a Brně a internetový obchod Aktin. Vzniku společnosti v březnu roku 2011 předcházelo již o necelý rok dříve založení stejnojmenného fitness magazínu.
Aktin sponzoruje desítky atletů a osobností prosazující aktivní životní styl.
Článek CCV, s.r.o. ze dne čtvrtek 7. února 2019
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI