Systém pro řízení skladů CCV Instantní sklad nově využívá cloudovou platformu Microsoft Azure a je poskytován formou služby. Nové funkce umožňují snadné nastavení pro efektivní řízení skladového hospodářství.
"Zákazníky jsme dokázali oslovit nabídkou standardizovaného řešení pro řízení skladů formou služby, kdy jediné, co potřebují, je připojení k internetu. Jedná se o logickou reakci na požadavky zákazníků, kteří cloudová řešení využívají pro jejich výhody stále častěji. S řešeními formou služby máme více než 15leté zkušenosti, a proto chceme nadále rozšiřovat paletu cloudových služeb, nově s využitím Microsoft Azure. Samotné datové úložiště má přitom skutečně špičkové parametry. Instantní sklad dokáže růst se zákazníkem tak, jak odpovídá jeho aktuálním potřebám. Tato skutečnost se pak jednoznačně odráží v optimalizaci nákladů na provoz systému," říká Václav Kameníček, ředitel divize, která se stará o výzkum a inovace ve společnosti CCV Informační systémy.
Všech rozšířených funkcí systému CCV Instantní sklad již od října 2015 mohou plně využít všichni stávající i noví uživatelé, pro které je tato služba (SaaS - Software as a Service) dostupná na cloudové platformě Microsoft Azure. Zákazníci navíc mají díky využití cloudové platformy Microsoft Azure automaticky k dispozici každou inovaci a tedy i všechny nové funkce.
Dokonalá logistika skladu
Řízení skladu s pomocí řešení Instantní sklad umožňuje nejen přesně evidovat stavy zásob a veškeré logistické informace o skladových položkách, ale také přehledně zobrazovat jejich umístění a v neposlední řadě řídit základní skladové procesy. Pokud logistik potřebuje jeden nebo více regálů či jiných skladovacích míst upřednostnit pro daný typ zboží, pak Instantní sklad sám hlídá tyto parametry v procesu vyskladnění, aniž by si jednotliví skladníci tento požadavek museli pamatovat.
Adresace zboží ve skladu je vedena až do úrovně přihrádky. Systém tak pomáhá optimalizovat procesy spojené s naskladněním a vyskladněním požadovaného zboží. Díky tomu Instantní sklad umí vybírat nejlepší trasy pracovníků pro vyskladňování zboží dle požadavků, které ve vlnách nasbírá na základě objednávek nebo interních požadavků výroby či obchodu.
Skladník je při výdeji veden a řízen nejen principem FIFO či jiné aktuální logistické strategie, ale je mu navržena i nejkratší možná cesta, při níž vyskladní vše potřebné. Instantní sklad nejvíce pomůže tam, kde při vychystávání chodí skladníci v dlouhých trasách mezi regály nebo dokonce bloudí po skladu.
Článek CCV, s.r.o. ze dne čtvrtek 19. listopadu 2015
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI