Soubor dozorčích služeb CCV WatchDog lze libovolně na přání zákazníka škálovat a umožňují monitorovat běh událostí na úrovni serverů nebo na úrovni informačního systému Microsoft Dynamics NAV.
Zcela nová aplikace CCV WatchDog je určena pro zajištění dostupnějšího a spolehlivějšího fungování ERP systému Microsoft Dynamics NAV a propojených databázových, souborových či aplikačních serverů. Kromě detailního monitorování stavu systémů umožňuje i zcela automatické a rychlé odstranění vybraných typů problémů.
Novinka si klade za cíl zejména předcházet obtížím, které mohou vzniknout při používání podnikového informačního systému Microsoft Dynamics NAV a tím zajistit jeho vyšší dostupnost při nižších nárocích na správu. Dozoruje v online režimu stabilitu aplikace i propojených vrstev dalších řešení a v případě chyb o nich obratem detailně informuje obsluhu či je sama automaticky řeší.
"CCV WatchDog je modulární služba s možností přizpůsobení dozorové služby konkrétním potřebám podpory zákazníka. Tato stavebnice disponuje množstvím předem připravených funkcí, které je možné sestavit do scénářů konkrétních úkolů. Dozorčí služby jsou napojeny na pracoviště podpory CCV a jsou schopny nejen monitorování procesů, ale i automatického zásahu v případě určitých typů problémů, které rychle odhalí a může odstranit bez zásahu člověka," říká Roman Fuchs, ředitel divize Business Solutions v CCV Informační systémy.
Veškeré fungování CCV WatchDog je přitom koncipováno maximálně pasivně. Administrátora tak nezatěžuje průběžnými zprávami o správném běhu, ale informuje pouze v případě, kdy dojde k selhání dozorované aktivity. Následně vyhodnotí závažnost situace a podle toho zvolí nastavený způsob reakce, ať již automatické odstranění chyby či upozornění obsluhy.
CCV WatchDog řeší zejména oblasti:
Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 10. ledna 2017
Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady
Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin
Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace
ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur
Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365
CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům
Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů
ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů
Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu
Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM
Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů
Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI
Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017
Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce
Řízení skladového hospodářství v cloudu
Jak jednoduše organizovat práci skladníků
LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše
Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému
25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy
Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR
Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek
Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat
Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů
Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem
ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI
Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu
Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů
EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day
Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016
Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství
EDI pro L’Oréal krok za krokem
Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled
Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM
Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC
EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky
CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě
Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace
Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu
Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA
CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce
Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza
Skladové hospodářství jako služba
Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV
Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service
Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016
Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001
Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy
EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu
Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI