Společnost Centrum.CZ Holdings, provozovatel značek Atlas.cz, Centrum.cz, Aktuálně.cz nebo ICQ, se na základě dlouhodobých analýz a diskuzí rozhodla nadále plně spoléhat pouze na vlastní celorepublikovou síť, která má více než 150 obchodníků. Proto Centrum.CZ Holdings od konce března nevyužívá obchodní služby společnosti Internet Trading.
Komunikace mezi obchodníky a zadavateli reklamy ze segmentu SME bude nyní rychlejší a jednodušší. Navíc zadavatelé budou moci využít nabídku zvýhodněných kampaní na Atlas.cz či na ICQ a v budoucnu získají přístup k některým zcela novým službám.
"Segment reklamy pro malé a střední podniky je pro nás jeden z klíčových," říká Pavel Mucha z Centrum.CZ Holdings a pokračuje : "Chceme proto svým klientům co nejvíce ulehčit přístup k zadávání reklamy na našich webech. Zjednodušení a zrychlení systému je tedy zcela logickým krokem."
Všechny stávající reklamní kampaně sjednané naším již bývalým obchodním partnerem budou beze zbytku naplněny tak, jak byly sjednány. O nových nabídkách na spolupráci budou všichni současní i budoucí klienti informováni s dostatečným předstihem.
Článek NetCentrum s. r. o. ze dne středa 2. dubna 2008
SMS zdarma z mailu Centrum.cz a Atlas.cz
DNSSEC ochrana pro .cz domény Centrum Holdings
Centrum končí s adFox a přechází na Google AdWords
denik.najisto.cz: Centrum Holdings a VLP spojují svoje síly
Jednoduše přehledný nový Atlas.cz
Centrum.cz, výchozí branou do světa internetu
ICQ Centrum.cz a ICQ2GO Centrum.cz
Nové Centrum.cz v mobilu pro letní dny
Nové Centrum.cz, doba diktátu skončila aneb internet každému na míru
JakNaTo.cz je první český videorádce do počítače i telefonu
Najisto.cz nabízí osobně ověřené kontakty
Atlas.cz vyhledává pomocí technologií Google
Nový RealityMIX.cz přichází s nejaktuálnější databází a inovativním vyhledáváním nad mapou
Centrum Holdings udělalo další velký krok v podpoře nadějných vývojářů
Centrum.cz zvyšuje spolehlivost svých služeb vytvořením záložního data centra
Centrum.CZ Holdings spoléhá pouze na vlastní obchodní síť