logo itpoint.cz

Další články k tématu: TEXT

Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra

logo NEWTON Technologies, a.s.
27.11.17-PO Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný ...

Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra

logo Conectart s.r.o.
05.06.17-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ...

Obsahová a kontextová analýza hovorů kontaktního centra

logo Conectart s.r.o.
27.04.17-ČT Kontaktní centrum Conectart nově využívá pro vybrané projekty technologii převodu hlasu do textové podoby pro následnou obsahovou ...

OpenText opět lídrem trhu ECM, IXTENT partnerem na úrovni Gold

logo IXTENT s.r.o.
09.12.16-PÁ IXTENT oznamuje zvýšení úrovně partnerství se společností OpenText na úroveň Gold, čímž se stává lokálně nejvýše ...

OpenText je lídrem oblasti ECM řešení správy podnikového obsahu

logo IXTENT s.r.o.
10.03.16-ČT OpenText se na základě průzkumu Gartner umístil ve čtvrtém magickém kvadrantu, a stal se tak lídrem v oblasti ...

Branislav Komada - nový obchodní ředitel Sabris pro ČR

logo Sabris CZ s.r.o.
13.01.16-ST Novým obchodním ředitelem Sabris pro Českou republiku se od listopadu 2015 stal Branislav Komada - zkušený obchodní manažer, který ...

Bezpečný elektronický archiv Modré pyramidy využije technologii OpenText

logo IXTENT s.r.o.
25.06.15-ČT IXTENT realizuje projekt zabezpečeného důvěryhodného elektronického archivu dokumentů s biometrickým podpisem pro Modrou pyramidu stavební ...

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích

logo ALGOTECH, s.r.o.
14.01.14-ÚT Společnost Algotech se dál přibližuje zákazníkům i odborné veřejnosti rozšířením svých komunikačních kanálů na sociálních sítích a umožňuje ...
<< První< PředchozíPoslední stránka