logo itpoint.cz

Další články k tématu: INTEL

Pracovní schůzky s podporou umělé inteligence

logo AUDIOPRO s.r.o.
23.01.24-ÚT Interní firemní nebo týmové porady bývají občas zdlouhavé a neefektivní. Do práce a průběhu porad lze dnes již jednoduše zapojit ...

AI technologické trendy roku 2024 podle Cisco

logo CISCO SYSTEMS (Czech Republic) s.r.o.
19.01.24-PÁ Umělá inteligence v roce 2023 poprvé pronikla plnou silou do retailového světa koncových uživatelů. Společnost Cisco vidí v ...

Technologické trendy roku 2024 v oblasti bezpečnosti

logo Axis Communications s.r.o.
12.01.24-PÁ Technologické inovace, jež se na nás řítí bez známek zpomalení, přinášejí jak obrovské příležitosti, tak i složitá úskalí ...

Roste náročnost ochrany dat i riziko výpadků IT a narušení bezpečnosti

logo Dell Technologies
12.01.24-PÁ Data jsou v dnešním, digitálním světě klíčová a to z nich dělá životně důležitý zdroj i prioritní cíl. Právě nedostupnost dat byla důsledkem kyberútoků, ...

Shrnutí a vývoj kybernetických hrozeb podle expertů ESET

logo ESET software spol. s r. o.
09.01.24-ÚT Bezpečnostní specialisté z českých poboček společnosti ESET komentují spolu s výhledem do roku 2024 situaci v oblasti kybernetických hrozeb ...

Trend nedostatku kvalifikovaných pracovníků v IT pokračuje

logo GOPAS, a.s.
02.01.24-ÚT I když rok 2023 přinesl dynamické změny a výzvy, firmy si stále více uvědomují, že systematické vzdělávání je klíčovým faktorem ...

Acronis je podle Radar Endpoint Security 2023 lídrem v oblasti zabezpečení koncových bodů

logo Acronis
19.12.23-ÚT Zpráva Radar Endpoint Security 2023 podtrhuje vedoucí postavení Acronis v oblasti ochrany koncových ...

ANeT-WebTime překonává hranice běžného docházkového systému

logo Asseco Solutions, a.s.
05.12.23-ÚT Informační systém ANeT-WebTime v poslední verzi 14 neposkytuje jen očekávané funkce docházkového systému, ale ...

Otevřená cesta pro větší využití CRM systémů

logo Seyfor, a. s.
24.11.23-PÁ Z nedávného průzkumu zpracovaného agenturou MNForce pro společnost Seyfor vyplývá, že CRM systémy má částečně ...

Superpočítačové řešení HPE pro generativní umělou inteligenci

logo Hewlett Packard Enterprise
23.11.23-ČT Nové HPE řešení, které je určeno pro výzkumná centra, velké podniky a vládní instituce, urychluje trénování a ladění modelů ...