logo itpoint.cz

Další články k tématu: MARKET

Kvalitní CRM pomáhá rychlému rozvoji firmy

logo eWay System s.r.o.
14.07.22-ČT CRM pomáhá firmě s organizací kontaktů, komunikace, projektů, obchodních příležitostí či marketingových kampaní. Když využijete ...

Projekt vědomostní báze pomáhá dealerům ŠKODA AUTO

logo GEM System a.s.
19.05.22-ČT Projekt Simply Share Modifications s řešením Adobe Experience Manager, který pro ŠKODA AUTO realizovala společnost GEM System, ...

Dostupnost služeb VMware Cross-Cloud na tržišti Azure

logo VMware INC
29.04.22-PÁ Azure Marketplace je online tržiště pro nákup a prodej cloudových řešení certifikovaných pro provoz v ...

Analýza dat pro plánování a řízení marketingových kampaní

logo GEM System a.s.
28.04.22-ČT GEM System vyvinul BI dataminingový nástroj pro automatizovaný a pravidelný reporting, který propojuje a analyzuje všechna data. Na základě ...

Značkový showroom a HP obchod v Praze

logo E LINKX a.s.
22.04.22-PÁ Nová prodejna s rozlohou 200 m2 poskytuje zákazníkům možnost vyzkoušet si produkty HP a pohodlně vyzvednout online zakoupené zboží ...

Novinky ze světa CRM, DMS a ERP

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
14.04.22-ČT Pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů za první čtvrtletí 2022 ...

Martin Silvička - nový generální ředitel NESS Czech

logo NESS Czech s.r.o.
24.03.22-ČT Martin Silvička v Ness Czech působí od roku 2005, na nově vytvořenou pozici nastoupil v rámci organizačních změn s ...

Jak spotřebitelé a obchodníci žijí s cookies

logo dTest, o.p.s.
04.02.22-PÁ Spotřebitelé vnímají informační lišty s informacemi a výzvou k udělení souhlasu s používáním cookies na ...

Kateřina Trčalová v čele marketingu pro ERP systémy HELIOS

logo Asseco Solutions, a.s.
26.01.22-ST Kateřina Trčalová, která působí ve společnosti Asseco Solutions již od roku 2006, začátkem ledna 2022 převzala ...

Jak se bránit nevyžádanému telemarketingu

logo Úřad pro ochranu osobních údajů
05.01.22-ST Telemarketing - to jsou hovory po telefonu ze strany call center, obchodních či marketingových společností, které se ...