logo itpoint.cz

Další články k tématu: HOME OFFICE

IT již není považováno za brzdu distribuované práce

logo VMware INC
25.11.20-ST Zaměstnanci již mohou běžně pracovat z kanceláře, na pobočkách, z domova, na cestách nebo místa libovolně ...

Frekvence kybernetických útoků na koncové uživatele roste

logo GOPAS, a.s.
18.11.20-ST Hackerům usnadňuje situaci hned několik faktorů - lidé pro práci z domova využívají své počítače ...

Hybridní pracovní prostředí s podporou programu Edge to Office od HPE

logo Hewlett Packard Enterprise
16.11.20-PO Program Edge to Office byl připraven na základě odborných znalostí nezávisle na tom, z jakého oboru pracovní týmy ...

Patch management jako silný nástroj k zajištění kyberbezpečnosti home office

logo GFI Software
13.11.20-PÁ Důležitým nástrojem k zajištění bezpečné práce na dálku je vedle VPN připojení také patch management. ...

Pokročilá preventivní ochrana pro e-mail v cloudu a úložiště Microsoft 365

logo ESET software spol. s r. o.
05.11.20-ČT Nové řešení ESET Cloud Office Security s jednoduchým nasazením a správou přes cloudovou konzoli využijí především ...

Lenovo roste napříč všemi segmenty

logo Lenovo Czech
05.11.20-ČT Finanční výsledky Lenovo v Q2 značí, že došlo k meziročnímu nárůstu téměř o 7%. Společnost zaznamenala ...

Multifunkční inkoustové tiskárny vhodné pro home office

logo Epson Europe
04.11.20-ST Nové tiskárny Epson pro firemní tisk využívají energeticky úspornou inkoustovou technologii Heat-Free s možností ...

Trendem pro home office jsou herní notebooky

logo Lenovo Czech
27.10.20-ÚT Jen za mírně vyšší investici poskytují výkonné herní notebooky mnohem více než ty klasické tenké. Aktuálně ...

Home office jako bezpapírová kancelář

logo Software602 a.s.
14.10.20-ST Home office již není jen alternativou k práci v kanceláři nebo zaměstnaneckou výhodou - stává se realitou ...

Nárůst práce z home office zvyšuje nároky na HelpDesk

logo GFI Software
30.09.20-ST Podle odhadů GFI Software dochází v důsledku zvyvšování počtů zaměstnanců na home office k nárůstu požadavků na HelpDesk ...