COMPAREX DIGI_kancelář je modulární systém pro řešení běžných požadavků firmy - žádání dovolené, kontrola docházky, zpracování nákupních požadavků, smluv, objednávek, faktur, řízení obchodních případů, CRM, HelpDesk a mnoha dalších.
Připadá vám, že je vaše kancelář zavalená papíry a některé každodenní činnosti vám zbytečně ubírají čas? Požadujete funkční procesy v době nepřítomnosti nebo po odchodu zaměstnance? Rádi byste měli datové schránky pod kontrolou? Máme pro vás řešení - COMPAREX DIGI_kancelář.
K úsporám plynoucím z lepší organizace práce a nahrazení pomalého a nákladného oběhu papírových dokumentů si připočítejte úspory dosažené snížením cestovních nákladů a nákladů na telefonní či audiovizuální konferenční služby.
Ať jsou vaši lidé kdekoli, mají po ruce nejen obsah své kanceláře, ale také veškeré vyspělé komunikační technologie, dostupné ve firemních prostorách.
COMPAREX DIGI_kancelář dále nabízí:
Hlavní výhody:
Článek COMPAREX CZ s.r.o. ze dne úterý 30. srpna 2016
WhitePaper Symantec vysvětluje pozadí GDPR
Garantované datové úložiště s Azure StorSimple
Zálohování a rychlá obnova dat ERP systému Auto Jarov
Transparentní správa softwarových licencí
Analýza softwarových licencí a infrastruktury s COMPAREX SAM2GO Profiler
Osvoboďte své podnikání s Office 365
Digitální kancelář na platformě IBM Notes
Optimalizujte firemní náklady s COMPAREX Professional Services
Efektivní řízení firemních nákladů, dokumentů a procesů s COMPAREX EPOS
Profesionální zálohování a archivace dat s COMPAREX Backup as a Service
Softwarové licencování COMPAREX SoftCare
Nakupujte softwarové licence chytře - ušetříte
Efektivní pořizování a správa software eProcurement s COMPAREXonline
Centralizovaná správa softwarových licencí pro Invia.cz