Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center - poskytovatelů služeb v oblasti Business Process Outsourcing (BPO). Díky nové akvizici Quality Brands nyní atakuje první příčku na trhu.
Připojením Quality Brands ke Conectartu dochází k významnému navýšení personální kapacity o 35%. Conectart se nyní s počtem 600 operátorů stává jedním z největších zaměstnavatelů mezi kontaktními centry v ČR.
"V Quality Brands jsme našli vhodného partnera pro další růst naší společnosti. Usnadnil nám rozšíření působnosti v nových regionech a přinesl know-how, které nám pomůže zlepšit zejména procesy v projektovém řízení s ohledem na vysokou úroveň kvality. Quality Brands v nás získává stabilního partnera s rozvojovým apetitem. Conectart mimo jiné přináší bohaté zkušenosti v oblasti obslužných linek v režimu 24/7, které zatím v QB chybělo. Díky vysoké personální kapacitě jsme schopni odbavovat větší množství projektů, ale také mnohem lépe reagovat na změny kapacit požadované našimi partnery. Kapacity do budoucna nebudou nijak omezené, chceme i nadále růst a do konce roku bychom rádi uvítali dalších 100 kolegů. Ačkoliv je Conectart nyní vlastníkem celé společnosti, Quality Brands bude vystupovat prozatím dále pod svojí značkou. Nechceme, aby Quality Brands zaniklo ze dne na den, zvolili jsme tedy pozvolné včlenění do Conectartu, a to jak administrativně a provozně, tak i samotnou značkou firmy," říká Petr Studnička, ředitel společnosti Conectart.
Conectart nyní bude působit již v 5 lokalitách v ČR:
Do budoucna plánuje expandovat i na Slovensko a do Polska. Díky spojení obou společností patří nyní do portfolia zákazníků Conectartu řada velkých firem působících na českém trhu, např. O2, Vodafone, Česká Spořitelna, Innogy, MND, Fischer a další.
"Již nějakou dobu jsme hledali vhodného investora, který by naši společnost zastřešil a přinesl nám nové zkušenosti a příležitosti. Jsme rádi, že tímto novým spojencem je právě Conectart, potažmo investiční skupina KKCG. Jejich technologické řešení provozu a řízení kvality projektů je na velmi vysoké úrovni a nám tímto otevírá dveře k efektivnějšímu řízení call centra. Díky spojení s Conectartem se nám vysoce
navýšil potenciál růstu současných a nových lokalit, které budeme moci nabídnout stávajícím i budoucím klientům," říká Karel Šlecht, provozní ředitel společnosti Quality Brands.
"Tato akvizice je v souladu s naší strategií vybudovat ze společnosti Conectart lídra v oblasti outsourcingu obchodních procesů, a to nejen pro firmy v Česku, ale i dále ve střední a východní Evropě," komentoval akvizici Michal Tománek, investiční ředitel skupiny KKCG, do níž Conectart patří.
Článek Conectart s.r.o. ze dne pondělí 18. září 2017
Voicebot pomáhá ohroženým seniorům
Kompletní zákaznický servis e-shopu Elnino spoléhá na Conectart
Kontaktní centrum Conectart bude pomáhat se Sčítáním 2021
Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis
Máte strach, že po telefonu uzavřete smlouvu?
Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb
Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí
Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra
Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center
Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra