Telefonické a online požadavky zákazníků Elnino - sledování aktuálního stavu objednávek, ověřování skladových zásob, poskytování informací o možnostech vrácení zboží či vyřízení reklamací vyřizují operátoři Conectartu pro Čechy, Slovensko, Německo a Maďarsko.
Centrálu zákaznické linky jedné z největších evropských online parfumerií zabezpečuje od pondělí do pátku celkem 10 operátorů s příslušnou jazykovou vybaveností. Jednorázovou výpomoc dalších operátorů na českém a slovenském trhu pak e-shop využil před Vánoci, kdy spolu s prodeji rostou i zákaznické interakce s prodejcem.
"Elnino.cz je jedním z významných e-commerce hráčů nejen na českém trhu. Jsme rádi, že si vybrali právě nás a můžeme společně budovat silnější pozici i na dalších evropských trzích," říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
"Při výběru nového partnera jsme kladli důraz především na vysokou kvalitu a relevantní reference. Právě kvalita zákaznického servisu je pro nás prioritou. Conectart naše představy splňuje dokonale. Navíc je jejich nespornou výhodou možnost projektového outsourcingu operátorů podle našich potřeb, stejně jako jednoduché rozšíření o další země a jazyky, které musí operátoři ovládat," říká Petra Ulvrová, vedoucí zákaznického servisu společnosti el nino parfum s.r.o., které e-shop Elnino.cz provozuje.
Firma el nino parfum s.r.o. byla založena v roce 2003 v Nové Pace. Pravidelně se umísťuje na předních místech prestižní ankety ShopRoku a hrdě si stojí za sloganem nejkvalitnější parfumerie.
Online nabízí luxusní parfémy a oblíbenou kosmetiku nejen v České republice a na Slovensku, ale také v Německu, Maďarsku a v dalších zemích Evropy.
Stále větší oblibu si v České republice získávají také jejich kamenné prodejny - v tuto chvíli mají tři v Praze, další v Plzni.
V době trvání nouzového stavu jsou prodejny otevřeny pouze pro osobní odběr internetových objednávek.
Článek Conectart s.r.o. ze dne úterý 9. února 2021
Voicebot pomáhá ohroženým seniorům
Kompletní zákaznický servis e-shopu Elnino spoléhá na Conectart
Kontaktní centrum Conectart bude pomáhat se Sčítáním 2021
Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis
Máte strach, že po telefonu uzavřete smlouvu?
Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb
Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí
Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra
Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center
Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra