Technologická novinka Omnichannel propojuje informace o volajícím, které již v minulosti uváděl e-mailem, přes chat, nebo v rámci předchozích telefonátů s operátorem. Shrnuje tak všechny dostupné informace, aby je zákazník nemusel znovu opakovaně sdělovat.
"Operátor v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná. Naše technologická novinka šetří čas operátorovi a především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává - profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu," říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague.
A právě zde Conectart seznámí účastníky s technologickou novinkou Omnichannel.
Článek Conectart s.r.o. ze dne pátek 1. února 2019
Voicebot pomáhá ohroženým seniorům
Kompletní zákaznický servis e-shopu Elnino spoléhá na Conectart
Kontaktní centrum Conectart bude pomáhat se Sčítáním 2021
Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis
Máte strach, že po telefonu uzavřete smlouvu?
Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb
Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí
Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra
Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center
Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra