Daktela pomáhá lidem přijíždějícím z válkou postižené Ukrajiny! Spolu s ministerstvem zdravotnictví jsme linku 1221 přenastavili tak, aby zde mohli začít ukrajinští operátoři poskytovat zdravotní poradenství svým spoluobčanům a další potřebné informace spojené s agendou po jejich příchodu do České republiky.
Po stisknutí číslice 8 je na lince 1221 volající přesměrován na ukrajinsky hovořícího operátora či tlumočníka, který dokáže poradit především s informacemi o zdravotní péči, ale případně i pomoci s další agendou, kterou uprchlíci po příchodu do České republiky potřebují vyřešit.
Na lince 1221 je připraveno i přepojení na akutní psychologickou pomoc. Stejně tak se na ni můžou obrátit lékaři, kteří potřebují asistenci v dorozumění se s ukrajinským pacientem.
"Díky našemu technologickému řešení jsme schopni linku 1221 v případě potřeby prakticky okamžitě přenastavit na jakýkoli účel - např. v případě přírodních nebo humanitárních katastrof. Proto můžeme tak snadno a rychle začít poskytovat asistenci příchozím uprchlíkům. A další kroky mohou následovat - nabízí se jednak výraznější rozšíření oblastí, v nichž pracovníci linky mohou být nápomocni - např. zprostředkováním kontaktů na organizace poskytující materiální pomoc, ubytování a další asistenci. Dále pak možnost odpovídat i jiné než telefonické dotazy, např. pomocí chatu či integrací dalších kanálů, jako jsou sociální sítě, nebo napojení kontaktního centra na jakoukoli aplikaci," říká Jiří Havlíček, technický ředitel společnosti Daktela.
Článek Daktela s.r.o. ze dne středa 9. března 2022
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams